Skip to main content

Hallo, ik dacht 3 weken geleden: weet je wat….ik neem Sim only van KPN en meteen internet en tv voor thuis.

dit had al aardig wat frustratie teweeg gebracht.

mijn iPhone connect wel met het modem maar de Philips smart tv niet en de Apple TV ook niet!

tien kwam ik er ook achter dat de media box niet kan worden aangesloten op de versterker!

radio luisteren gaat dus niet!

en als klap op de vuurpijl krijg ik net een factuur binnen over mobiel en die is ook niet juist!

afspraak is: 25 euro per maand voor onbeperkt data en bellen per maand.

ik begrijp dat periode 10-12 tot 17-12 en dan periode 18-12 tot 17-1-2021 gefactureerd worden. Maar dat kan niet uitkomen op 41!

mag ik uitleg? Ik zit er sterk over te denken alles te retourneren!

ik ben hier absoluut niet blij mee!!

Beste @Asta1971, ik vind het heel jammer om te zien dat het nog steeds niet opgelost is.. Ik heb inmiddels begrepen dat er een achterstand is bij het oplossen van dit soort incidenten. Daar waren wij natuurlijk zelf al achter, maar dit is nu ook een bevestiging die ik intern heb gekregen. Ik kan er dus momenteel niets aan veranderen helaas. Mijn excuses hiervoor! 

 

Ik wil je er inderdaad wel op wijzen dat het storneren van de facturen als gevolg kan hebben dat er herinneringskosten in rekening gebracht worden en uiteindelijk een blokkade volgt. Dat adviseer ik dus niet, ondanks dat ik goed kan begrijpen dat je hier totaal niet blij mee bent. 


Beste @Asta1971, ik realiseer dat je gezegd had dat je er wel een beetje klaar mee was, maar ik vraag me toch af of het inmiddels opgelost is voor je. Ik help je graag verder als het nog nodig lijkt te zijn!


Hoi Marcia, nee dat is het niet. Het is te bespottelijk voor woorden en ik heb geen vertrouwen dat het goed komt. Mijn verbinding is mega supper geweldig dus dat dan weer wel en dat is het belangrijkste. 
lief dat je wil helpen maar over een jaar of 5 woon ik in Spanje en dan lost het zich ook wel op. Groetjes en fijne dag, mw A. Booij.