Skip to main content

Vroeg mij af waarom kan ik de factuur voor mobiel niet via de app betalen en mijn internet wel. Zit dit in de pijplijn of moet ik iets instellen

Je hebt een typfout gemaakt, of je mobiel heeft er wat van gemaakt, waardoor de (gewenste) wijze van betalen niet duidelijk is.


Denk dat je dan even moet refreshen ik had ik al aangepast evengoed bedankt


Denk dat je dan even moet refreshen

Ha ha :smiley: , inderdaad. Krijg mail dat je gereplyed hebt en zie de aanpassing nu ook.

Hopelijk kan een ander hier wel antwoord op geven. Een KPN moderator heeft een wachtrij van enkele dagen.

Van betalen via de app weet ik helaas niets. Niet eens dat het kan. Al mijn facturen gaan per automatische incasso (zoals KPN het het liefst heeft en ik ook).


Dank je wel ik wacht wel, het heeft geen haast 😊


Hoi @Mervin van dijk, je betaalt eigenlijk altijd via automatische incasso, maar soms komt het voor dat je deze mist of dat het niet uitkomt. Dan kun je deze via Mijn KPN betalen met iDeal. Dan moet je wel je abonnementen gekoppeld hebben aan jouw ID natuurlijk. Bedoel je dit?


Ja klopt, ik kan switchen tussen thuisabonnementen en mijn mobiel in mijn kpn app dus ga ervan uit dat het gekoppeld is aan mijn ID. Ik kan mijn factuur inzien voor mobiel maar niet betalen. Nee in heb geen auto incasso meer.


Je betaalt dus via acceptgiro begrijp ik. Dit kan je dan niet via de app betalen. Je ziet op de factuur dan een strook voor de acceptgiro. Die kan je vaak via jouw bankieren app betalen. 

Via iDeal in de app kan alleen als de automatische incasso is mislukt. 


Ah ok duidelijk dank je wel


Graag gedaan. Mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je.Â