Skip to main content

Dag meneer/mevrouw, 

Op mijnKPN zijn mijn mobiele facturen niet zichtbaar en die heb ik altijd nodig voor mijn administratie. Alleen mijn ‘thuis’ facturen kan ik bij en komen tevoorschijn. 

Kunt u mij helpen? 

Warme groet,

Roos 

 

Hoi @Rosanne blufpand, welkom bij ons op het forum. Zijn de facturen van het mobiele abonnement eerder wel zichtbaar geweest in MijnKPN? Als dat niet zo is, klinkt het alsof het abonnement daar niet aan is gekoppeld. Als je ingelogd bent kan je naar de Product pagina gaan en de stappen volgen om het bewuste mobiele abonnement te koppelen. Worden de facturen daarmee wel zichtbaar?


Hoi Jasper, 

Dank voor je reactie. Ik heb al heel vaak facturen van mijn mobiele abonnement via MIJNKPN gedownload en voor mijn administratie gebruikt. Nu echter krijg ik dit te zien (die bijlage) Aan de linkerkant ziet het eruit alsof het aan het laden is, alleen gebeurt er vervolgens niets. Op mijn home page staat ook dat ik alleen een THUIS abonnement heb (zie andere bijlage)

Er lijkt iets mis te gaan ;-) 

Gr,

Roo

, terwijl ik letterijk een mail ontving met: u kunt HIER uw maandelijks mobiel factuur downloaden… 

 

Admin: adres verborgen in screenshots i.v.m. privacy


Die mail met de aankondiging van de factuur wordt automatisch gestuurd inderdaad, als het abonnement is gekoppeld aan MijnKPN zijn de facturen daar te zien. De screenshots doen vermoeden dat het mobiele abonnement niet (meer) is gekoppeld, zou je die kunnen proberen toe te voegen en kijken of ze daarmee zichtbaar worden?


Dag Jasper, ik ben een beetje huiverig om zomaar een nieuw abonnement toe te voegen. Want het geld van het abonnement wordt wel gewoon afgeschreven. En aangezien KPN behalve via deze chat onmogelijk bereikbaar is wil ik niet het risico lopen ineens een extra abonnement te hebben wat ik lastig uit kan leggen. Maar het is ondertussen nog steeds niet mogelijk mijn facturen in te zien en deze dus voor mijn administratie in te dienen. Is het niet gewoon mogelijk met iemand van KPN te bellen die dat even kan bekijken en rechtzetten? Gr, Roos 


Als je de stappen volgt die ik noemde krijg je alleen de optie om een bestaand abonnement te koppelen, op die pagina wordt niet naar een nieuw abonnement gevraagd. Als je die volgt ben ik benieuwd wat er uit komt.

Telefonisch zijn we ook bereikbaar, via 0800-0402. Zij kunnen, net als mij, geen abonnementen (ont)koppelen aan de MijnKPN, dat kan je alleen zelf doen.


Jeetje gelukt! Dankuwel!!!! 😃 :D 


Graag gedaan @Rosanne blufpand, fijn dat het gelukt is! :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.