Skip to main content

Ik ontvang geen factuur bij de rekening mobiel bellen. Heb nu geen inzicht in de kosten en kan niet inzien hoelang is gebeld en waarvoor eventueel moet worden bijbetaald. 

Goedemorgen en welkom op het forum @Maca, de factuur zelf kun je elke maand vinden in MijnKPN. Je logt in op MijnKPN met jouw eigen KPN ID,

Mocht je nog geen KPN ID hebben kun je deze aanmaken. Als je je e-mailadres als gebruikersnaam hebt geregistreerd, kun je nadat je bent ingelogd in een vervolgstap je KPN producten koppelen aan je gebruikersnaam. Zo heb je voortaan via je e-mailadres toegang tot jouw producten.

Om extra producten te koppelen ga je in het menu naar Producten en klik je op Producten toevoegen. Daar kies je vervolgens welke product je wilt koppelen aan MijnKPN.


Op mijn KPN ID staat maar 1 factuur, maar er komen 2x per maand 2facturen binnen. Het ene betreft de kosten van het pakket en de andere is mijn mobiel en hierop staat vermeld wie gebeld, hoelang gebeld, internetkosten etc. Hiervan wens ik een factuur te ontvangen en ontvang die niet meer in mijn mail.


Voor mobiel staat de specificatie in MijnKPN. Als je die factuur niet ziet als je inlogt met jouw KPN ID, dan dien je jouw mobiele abonnement te koppelen aan het KPN ID in kwestie. 

Product koppelen: 
 Via de MijnKPN app of MijnKPN internetpagina ga je naar Producten en daar kies je voor Product toevoegen. Daarmee kun je abonnementen aan een bestaand MijnKPN account toevoegen. Let wel, elk abonnement kan slechts aan één MijnKPN account gekoppeld zijn. 


Gelukt! Dank voor de uitleg!