Skip to main content

Hallo mijn factuur is 2.50 hoger. Het zou terug gaan naar 17.50

Hallo @factuur 1 als je abo pas gewijzigd of aangepast is volgt er nadien een controle of je wel recht hebt op bepaalde kortingen en die worden dan met een volgende factuur alsnog verrekend.

 


Hallo @factuur 1 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden (Vaak gaat de korting automatisch, maar niet altijd.)


Hi @factuur 1, het klopt wat zowel @JanD als @Noordzee aangeeft, kan zijn dat het op je volgende factuur automatisch allemaal weer goed komt te staan maar de kans bestaat ook dat je Husselkorting niet goed actief staat.

Als je voor de zekerheid wil dat ik even met je meekijk doe ik dat uiteraard graag! Zou je daarvoor dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren 🙂


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Jullie hebben de hussel niet aangepast. Dus ik krijg de 2.50 terug en op de volgende rekening zou het aangepast worden.


Dus als goed is wordt het opgelost.

 


Ah, dus er klopte toch iets niet maar dat wordt nu hersteld? Top 😊 Bedankt dat je het nog wel even laat weten!