Skip to main content

Beste,

 

Ten eerste is het nogal ingewikkeld geworden om gewoon even contact met jullie op te nemen.. alles kan blijkbaar alleen via dit forum en daar voel ik eigenlijk niks voor. Vervelend dat dit het nieuwe beleid lijkt.

 

Dan, mijn mobiele abonnement liep tot 28 februari en ik zie dat jullie toch een factuur over de periode van 1-31 maart hebben gefactureerd en geïncasseerd.

 

Dit lijkt me niet terecht? 

 

Hoor het graag,

Gr. Laura

De klantenservice van KPN kun je gratis bellen op nr 0800-0402 spreek in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom en er is ook nog een chatfunctie optie zodat je weerzin om op het forum te posten is weggenomen

 


Dat lukte mij vorig jaar inderdaad. Nu is nergens een chat of telefoonnummer te vinden op de website. Ik vind het heel vervelend dat je moet zoeken naar contactopties.


Hierbij de chat functie het klantenservicenummer heb je al

 

https://www.kpn.com/service.htm


Bedankt!!


Hoi @Laura8413, welkom op het forum. Dit is niet de enige manier om contact op te nemen zoals jimny noemt, er zijn meer opties. Is het via die wegen gelukt? Als we je via deze weg nog kunnen helpen horen we het graag :slight_smile:


Laura, zoals bij bijna elk ander bedrijf waar je voor een abonnement moet betalen, betaal je vooraf (1 maand vooruit) de abonnementskosten en achteraf de verbruikskosten.