Skip to main content

per 28-03-20 hebben wij abonn genomen voor onbeperkt bellen & 2 giga internet

tegen  15 euro per mnd.   De aansluiting was 26 juni j.l. Over de mnd sept krijgen wij nu een factuur van 21,95 en dat is 7 euries meer dan de afspraak. Afgelopen mnd was het bedrag ook al iets hoger dan afgesproken. Als u niet levert volgens afspraak gaan wij verhuizen naar VODAFONE

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

 

niet toevallig nummers gebeld die buiten de bundel vallen, zoals een 0900 nummer?


Hoi @mazzeltov004 en welkom op het forum! Gek dat de factuur steeds hoger uitvalt. 😕 Heb je op de tweede pagina van de factuur gekeken? Daar staat een opbouw van alle kosten en wordt uitgelegd waar de kosten precies voor zijn. Staat daar iets op wat niet klopt? Zo ja, zou je dan in je forumprofiel  de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt en ook benoemt wat er precies niet klopt op de tweede pagina kan ik op onderzoek uit! 


Wij zijn klant geworden in 2003 bij Debitel. Deze is overgenomen door Telfort, welke  sinds de jaarwisseling weer overgenomen is door KPN.  Hier uit blijkt dat wij een trouwe klant zijn. Sinds de

laatste wisseling zitten wij schijnbaar verkeerd in jullie systeem. Op 28 mei j.l. hebben wij telefonisch te

horen gekregen dat wij 15 euro per mnd zouden gaan betalen, met als ingangsdatum 26 juni. Met uw fact nr 1152622787 berekend u 5 euro meer. Wat helemaal niet klopt is dat volgens u een contract is aangegaan voor 2 jaar. Wij willen gewoon per mnd kunnen opzeggen. Bij de KPN winkel in Emmen komen ze er ook niet uit. Wij werden onvriendelijk behandeld en schepen ons af  met een overeenkomst van een geheel ander 06 nr welke eindigt met  106 als laatste 3 nummer. De laatste 3 nr van de Iban is033. Als wij contact willen leggen bij kpn.com/klachten dan krijgen wij een melding dat deze niet in gebruik is. Dat is wel hilarisch


Hallo KPN, laat eens wat van jullie horen. Nu na 2 dgn wachten moet het toch niet zo moeilijk zijn om

te reageren. Als jullie je niet houden aan de prijs afspraken dan krijgt de service cq klachten afdeling het steeds drukker. Dat begrijpt iedere boer.


Als deze kwestie haast heeft kun je het beste bellen met 0800-0402 @mazzeltov004 . 🙂 Ik ben niet 24/7 aan het werk dus ook niet in de gelegenheid om altijd te reageren. 

zou je dan in je forumprofiel  de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN willen zetten? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt en ook benoemt wat er precies niet klopt op de tweede pagina kan ik op onderzoek uit! 

Zou je dit nog willen doen? Zonder gegevens kan ik het abonnement en de facturen niet raadplegen. 


Ik heb niets meer vernomen en niets in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat het antwoord inmiddels gevonden is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer