Skip to main content
Beantwoord

Factuur per post stopzetten

• February 28, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb al 2x persoonlijk contact gehad en 2x zou het geregeld. Helaas weer niet, schijnt heel moeilijk te zijn. Is het moeilijk, zijn de mensen dit dit moeten doen dom, is KPN corrupt en kloppen ze zo wat geld uit je zak. wat is het en hoe moeilijk kan het zijn. Los het op en stort mij 6 euro op een goed doel.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Andre Groot, voor de maand maart kan ik je melden dat de papieren factuur is stopgezet. Een collega van de klantenservice had dit al gedaan begin februari. Doordat echter de factuur al wordt klaargezet aan egt begin van de maand, is die factuur toch nog per post ontvangen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 28, 2025

Beste ​@Andre Groot zie onderstaande link en citaat hieruit:

Ik betaal nu via acceptgiro, maar wil graag weer betalen via automatisch incasso. Kan dat?

Dat kan! Je kunt jouw betaalmethode zelf veranderen via MijnKPN bij Persoons- en betaalgegevens.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Hallo ​@Andre Groot, voor de maand maart kan ik je melden dat de papieren factuur is stopgezet. Een collega van de klantenservice had dit al gedaan begin februari. Doordat echter de factuur al wordt klaargezet aan egt begin van de maand, is die factuur toch nog per post ontvangen.Â