Skip to main content
Beantwoord

Factuur per post uitzetten

• February 4, 2022
  • 6 reacties
  • 45 keer bekeken

Kunnen jullie voor mij ook de factuur per post uitzetten? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Quirinevg. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de papieren factuur stop gezet. Alle facturen zijn voortaan terug te vinden in MijnKPN. Als je verder nog vragen hebt, dat hoor ik dat graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• February 4, 2022

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens? Dan kan een medewerker voor je aan de slag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2022

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens? Dan kan een medewerker voor je aan de slag.

Lukt het zo?

• February 4, 2022

Ik ben geen medewerker maar gewoon klant, het zal zo vast wel goedkomen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 7, 2022

Hoi @Quirinevg. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de papieren factuur stop gezet. Alle facturen zijn voortaan terug te vinden in MijnKPN. Als je verder nog vragen hebt, dat hoor ik dat graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 7, 2022

Hoi @Quirinevg. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de papieren factuur stop gezet. Alle facturen zijn voortaan terug te vinden in MijnKPN. Als je verder nog vragen hebt, dat hoor ik dat graag!

Dankjewel! :)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Quirinevg Graag gedaan! :relaxed: