Skip to main content

Ik heb een abo afgesloten waar ik met compleet korting €27,50 pm zou gaan betalen.

Ik heb de eerste factuur ontvangen en betaal €35,00 pm. 

Wanneer wordt de korting verrekend?

Hoi @Zeikerd.nl en welkom op het forum! De eerste factuur kan altijd hoger uitvallen, omdat deze vaak over een langere periode gaat; de periode vanaf de ingang van het abonnement en de maand die je vooruit betaalt. Heb je op de tweede pagina van de factuur gekeken? Hier staan de periodes op genoemd en eventuele kortingen. Staat de Compleet of Hussel korting hierop en gaat het inderdaad over een langere periode dan 1 maand? 


Hoi @Zeikerd.nl en @Sanne_M ,

Ik vermoed dat de 7,50 euro korting van KPN Hussel nog niet toegekend is. 

Je moet nog wel zelf iets doen voor het activeren van de 7,50 euro Hussel korting. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: KPN Hussel aanmelden

 


Dit staat in de factuur.

Dit zijn andere bedragen als afgesproken.

Gr.


Dat is inderdaad een langere periode, maar de Husselkorting ontbreekt. Zou je je hiervoor aan willen melden via deze pagina? Indien je ook vaste diensten hebt van KPN heb je recht op korting, die vraag je op deze manier aan. 🙂


Dat had ik al geprobeerd, naar dat lukt (nog) niet staat er dan.


Vul in je profiel alles aan zodat medewerkers kunnen helpen.


Yep, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag. 


Profiel is aangevuld.


Super! Ik heb het nummer toegevoegd aan het Hussel voordeelprogramma en €8,- in mindering laten brengen op de volgende factuur voor de korting die je dusverre gemist hebt (iets meer dan een maand). Je krijgt een SMS zodra de Hussel aanmelding afgerond is. 🙂 


Sanne, SMS net gekregen. Top dank je wel


Reageer