Skip to main content
Beantwoord

factuur te hoog

  • September 15, 2020
  • 10 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb een abo afgesloten waar ik met compleet korting €27,50 pm zou gaan betalen.

Ik heb de eerste factuur ontvangen en betaal €35,00 pm. 

Wanneer wordt de korting verrekend?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Super! Ik heb het nummer toegevoegd aan het Hussel voordeelprogramma en €8,- in mindering laten brengen op de volgende factuur voor de korting die je dusverre gemist hebt (iets meer dan een maand). Je krijgt een SMS zodra de Hussel aanmelding afgerond is. 🙂 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 19, 2020

Hoi @Zeikerd.nl en welkom op het forum! De eerste factuur kan altijd hoger uitvallen, omdat deze vaak over een langere periode gaat; de periode vanaf de ingang van het abonnement en de maand die je vooruit betaalt. Heb je op de tweede pagina van de factuur gekeken? Hier staan de periodes op genoemd en eventuele kortingen. Staat de Compleet of Hussel korting hierop en gaat het inderdaad over een langere periode dan 1 maand? 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 19, 2020

Hoi @Zeikerd.nl en @Sanne_M ,

Ik vermoed dat de 7,50 euro korting van KPN Hussel nog niet toegekend is. 

Je moet nog wel zelf iets doen voor het activeren van de 7,50 euro Hussel korting. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: KPN Hussel aanmelden

 


  • Auteur
  • September 19, 2020

Dit staat in de factuur.

Dit zijn andere bedragen als afgesproken.

Gr.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 19, 2020

Dat is inderdaad een langere periode, maar de Husselkorting ontbreekt. Zou je je hiervoor aan willen melden via deze pagina? Indien je ook vaste diensten hebt van KPN heb je recht op korting, die vraag je op deze manier aan. 🙂


  • Auteur
  • September 19, 2020

Dat had ik al geprobeerd, naar dat lukt (nog) niet staat er dan.


  • September 19, 2020

Vul in je profiel alles aan zodat medewerkers kunnen helpen.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 19, 2020

Yep, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens, de naam van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik aan de slag. 


  • Auteur
  • September 19, 2020

Profiel is aangevuld.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 20, 2020

Super! Ik heb het nummer toegevoegd aan het Hussel voordeelprogramma en €8,- in mindering laten brengen op de volgende factuur voor de korting die je dusverre gemist hebt (iets meer dan een maand). Je krijgt een SMS zodra de Hussel aanmelding afgerond is. 🙂 


  • Auteur
  • September 20, 2020

Sanne, SMS net gekregen. Top dank je wel