Skip to main content
Beantwoord

Factuur te hoog

  • December 24, 2020
  • 5 reacties
  • 51 keer bekeken

Mijn mobiele abonnement is €5 hoger dan het zou moeten zijn.

*Admin: eigen topic aagemaakt

Beste antwoord door Ron van KPN

Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik ben direct mijn systemen ingedoken en ik zie dat de €5 korting wel actief staat, maar dat hij ontbreekt op de mobiele factuur van 15 december. Ik vermoed dat dit ontbreekt door de verlenging van het mobiele abonnement. Omdat de korting wel actief is, ga ik er vanuit dat dit op de volgende factuur wordt verrekend. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, trek dan gerust aan de bel. Dan ga ik verder voor je aan de slag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • December 31, 2020

Hi @10Noor19, welkom op ons forum. Als de factuur hoger uitvalt dan je verwacht, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Ik wil graag uitzoeken hoe dit in elkaar steekt. Zou je hiervoor jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • January 4, 2021

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

Beste Ron ik heb mijn profiel ingevuld.


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2021

Dank je wel voor het invullen van jouw profiel. Ik ben direct mijn systemen ingedoken en ik zie dat de €5 korting wel actief staat, maar dat hij ontbreekt op de mobiele factuur van 15 december. Ik vermoed dat dit ontbreekt door de verlenging van het mobiele abonnement. Omdat de korting wel actief is, ga ik er vanuit dat dit op de volgende factuur wordt verrekend. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, trek dan gerust aan de bel. Dan ga ik verder voor je aan de slag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2021

Ik wacht het af en ga ervan uit dat het goed komt 

Gr