Skip to main content

Beste,..

 

Een tijdje geleden heb ik een IPhone bij kpn besteld. Deze is thuis geleverd en aan de deur heb ik een bedrag van €240,- voor het toestel betaald. Dit bedrag heb betaald van mijn zakelijke rekening omdat ik dit in mijn zakelijke boekhouding wil verwerken.

 

Het kpn abonnement start deze week en die kosten lopen via mijn privé rekening.

 

voor mijn zakelijke boekhouding heb ik een factuur nodig waar die toestel betaling van €240,- op staat. Echter kan ik alleen een betaal overzicht vinden. 
 

kan ik een factuur krijgen waar de 240,- op staat zodat ik deze kan koppelen aan de betaling.

 

Bij voorbaat dank.

 

met vriendelijke groeten,

Hoi @Arletti 
Als je een zakelijk abonnement hebt dan kun je deze vraag beter stellen op het Zakelijk forum
Hier heeft de KPN geen inzicht op de zakelijke kant dit is n.l. het particuliere forum.


Hoi @huistijger ,

ik heb geen zakelijk account.

 

ik wil gewoon een factuur van mijn betaling van € 240 die ik aan de deur heb gedaan zodat ik dit kan verwerken in mijn boekhouding.

 


Ok @Arletti 
Dan kan de KPN je hier wel helpen alleen moeten ze wel weten wie je bent dus vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Maar ik denk dat een beller sneller is 0800 0402 en vraag naar de administratie.
 

Of chatten via de LiveChat functie


Hoi @Arletti, welkom.

Ik begrijp dat je graag overzicht wil, de toestelkosten zullen zichtbaar moeten zijn op de eerste maandfactuur. Mocht je daar nog vragen over hebben hoor ik het graag!


Graag zou ik de factuur van aankoop van de Samsung S9 willen is dat nog te uploaden Zodat ik dat met mn verzekering kan overleggen dit ivm met glas breuk.


Ik snap niet dat KPN de facturen  (nog steeds) niet aan MijnKpn koppelt.

Bij iedere webshop kan ik mijn facturen van jaren terug nog gewoon inzien.

Maar ja, zo hou je wel lekker je personeel en je klanten bezig.