Skip to main content

Ik heb een abonnement afgesloten voor ca. 30 euro per maand incl toestel.

Nu krijg ik een factuur waarop staat dat het abonnement €47,66 kost met daarbij de eenmalige kosten maakt dat een bedrag van 81 euro op de eerste factuur.

Veel meer dan.ik had  verwacht (dacht 30,- +33,- voor de eenmalige kosten) Snap de abonnementskosten niet. Hoe zit dit?

Groet Phileine 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Phileine het vermoedelijke antwoord staat hier al. 

  

De eerste factuur gaat altijd over een periode die langer is dan één maand. Waarschijnlijk ongeveer een maand en zo'n 21 extra dagen. 

Je kunt de exacte periode terugvinden op de specificatie. 

 

Heb je al op de factuur gekeken? Daar staan de kosten gespecificeerd. Zie pagina 2.

Is het de eerste factuur? Dan betaal je meestal wat meer. De gebroken eerste maand en de hele komende maand. Vanaf de tweede factuur betaal je dan het verwachtte maandbedrag.

Kijk hier: Uitleg factuur mobiel


Hallo @Phileine ,

Noordzee schreef:

De eerste factuur gaat altijd over een periode die langer is dan één maand. 

Je kunt de exacte periode terugvinden op de specificatie. 

 

Los daarvan kan het zijn dat je jouw korting nog niet hebt geactiveerd indien van toepassing. Heb je recht op korting? Er wordt dan nu waarschijnlijk nog de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hi @Phileine,

Ik zie dat @RBxx en @Noordzee je al aardig op weg hebben geholpen, is het inmiddels gelukt om de 2e pagina van je factuur te bekijken zodat je weet wát er precies in rekening is gebracht?

Als je hier nog vragen over hebt, horen we ze uiteraard graag!