Skip to main content

Hallo,

 

Een aantal weken terug heb ik een medewerker van KPN aan de telefoon gehad om mijn facturen via de post voor mobiel bellen te beëindigen. 

Nu zie ik op mijn factuur dat deze toch weer in rekening is gebracht en hem dus weer opgestuurd krijg hoewel ik bij de vorige factuur al had verwacht hem niet meer te krijgen na het opzeggen.

Via de site/app krijg ik hem niet gevonden om te beëindigen. Wat nu?!  Niet erg handig dit..

 

 

Hoi @Tgreis. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat deze kosten alsnog in rekening zijn gebracht. Ik zoek het graag voor je uit. Daarvoor heb ik wel een aantal gegevens van jouw nodig. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Bedankt voor je reactie,

Ik heb zojuist de gegevens ingevuld.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist de papieren factuur verwijderd en het bedrag gecrediteerd. Op de eerst volgende factuur ontvang je dit bedrag. Alle facturen zullen voortaan per mail toegestuurd worden en zijn te bekijken in MijnKPN.


Top, fijn dat het zo is opgelost!


Graag gedaan @Tgreis! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!