Skip to main content

Bij de bestelling van mijn mobile telefoon met nieuw abonnement heb ik een factuur ontvangen zonder factuur datum. Om gebruik te maken van de Samsung 100 EURO cash back actie heb ik een factuur nodig met factuur datum. Hoe kan ik een nieuwe factuur krijgen?

Ik heb een iPhone 12 mini in november besteld met abonnement. Mijn aankoopbon heeft ook geen factuurdatum. Ik zou ook graag m’n factuurdatum er op willen.

 


Hoi @Mr.mr

Bij het afsluiten heb je als het goed is ook een contract gekregen. Daar zit ook een bon bij van het toestel in de bijlagen. Die kun je gebruiken. 


Beste @Bart_Z , helaas is dat niet waar. Bij de KPN/Samsung actie (100 Euro retour) wordt deze niet geaccepteerd. Hier wordt alleen de factuur geaccepteerd.


Hoezo niet? In de bijlage van het contract vind je de aankoopbon van het toestel? Daar staat het type toestel op, de datum, het bedrag, btw. etc. Ik weet niet anders dat deze gewoon geaccepteerd wordt. Anders had ik veel meer meldingen moeten zien.


ik kan maar 1 foto uploaden bij Samsung. Op de vraag of het een ander document kan zijn met datum heb ik volgende mededeling gekregen vanuit Samsung:  “Nee, helaas niet! Het moet echt een factuur zijn met datum”


Dan blijft uberhaupt de vraag; waarom worden er facturen gemaakt zonder datum?


En dan heb je die eerste pagina geüpload van het contract? Want daar staat ingangsdatum etc. op. Als je anders eerste 2 pagina's samenvoegd als een documentje kun je die ook uploaden, daar staat ook jouw handtekening en aankoopdatum bij op.