Skip to main content

Mijn nummer is na 4x van datum te wijzigen door jullie op 15 december pas overgezet. Ik heb dus over de maand december gewoon mijn volledige tele2 kosten nog moeten betalen. En nu krijg ik voor de maand december waarin ik letterlijk 2 weken gebruik heb kunnen maken van mijn abbonnement en letterlijk maar 240 MB internet heb verbruikt wel mooi een factuur van €75. Vind je dit normaal? Ik vind namelijk dat dit echt achterlijk is. Ik heb al maanden moeten wachten op mijn telefoon die gewoon op de 5e van december pas binnenkwam. Ik heb zo €100 aan abbonnement kosten in december terwijl ik bij jullie maar 240 MB heb gebruikt. Ik wil dat dit aangepast wordt. Als ik maar een halve maand er gebruik van kan maken is het toch logisch dat je de klant ook het halve bedrag laat betalen?

Hi @Eline2700, wat jammer dat het overnemen van je nummer zo veel vertraging op heeft gelopen :slight_frown:  

Ik heb dus over de maand december gewoon mijn volledige tele2 kosten nog moeten betalen. 

Je zult nog een slotfactuur ontvangen van Tele2, waarbij de abonnementskosten vanaf 15 december weer terug worden gestort!

En nu krijg ik voor de maand december waarin ik letterlijk 2 weken gebruik heb kunnen maken van mijn abbonnement en letterlijk maar 240 MB internet heb verbruikt wel mooi een factuur van €75. 

Je 1e factuur bestaat altijd uit de lopende maand én de volgende maand, wij factureren de abonnementskosten altijd vooraf. Je factuur zal dus bestaan uit abonnementskosten voor 1,5 maand en daarnaast zullen de eenmalige aansluitkosten hier op staan. Er wordt niks in rekening gebracht dat niet klopt, we factureren pas vanaf de dag dat je nummer bij ons actief is geworden :slight_smile: