Skip to main content

Ik zit met hetzelfde probleem. Wordt aldoor wel betaald, maar de incasso is echt in de laatste paar dagen van mijn maand. Zou ook graag mijn incasso een paar dagen willen opschuiven. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi Ries, welkom op het forum. 

Dit kan ik voor je in orde maken. Concreet: op welke datum zou je dit willen? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Ik denk dat ik de benodigde info heb ingevuld. Volgens mij staat de factuurdatum voor Thuis op 25 van elke maand. Dat zou voor mobiel ook perfect zijn. 


Geen probleem. Ik heb het voor mobiel ook rond die datum gezet. Kan soms afwijken in verband met weekend of feestdagen. De eerstkomende factuur kan dus wat bedrag betreft enigszins afwijken omdat de periode eenmalig wordt aangepast naar die datum.


Ja snap ik. Top, bedankt voor het oppakken 👍🏻


Graag gedaan!


Uhm er is niets veranderd. Ik krijg mijn mobiele nota zelfs nog eerder. Het lijkt of mijn Thuis abonnement is gewijzigd en niet mijn mobiel. 


Dat is niet het geval. Ik heb het goed voor je in gang gezet, het kan echter tot 3 facturen duren tot dit in het volledige systeem is verwerkt en ook de opdracht bij de bank is aangepast. Het komt dus goed.