Skip to main content
Beantwoord

Factuurdatum mobiel aanpassen

• May 1, 2021
  • 7 reacties
  • 69 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

zou graag de incasso datum van mijn mobiel op de 22 ste van de maand zette

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @T.c, dit kun je zelf regelen via de website van KPN. Meer info vind je op: Ik wil voortaan op een andere dag betalen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @T.c, dit kun je zelf regelen via de website van KPN. Meer info vind je op: Ik wil voortaan op een andere dag betalen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 2, 2021

ok dacht dat het alleen voor tv en internet was

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 2, 2021

Hoi @T.c dat was tot voorkort ook zo, maar kennelijk is het recent ook voor Mobiel mogelijk gemaakt dit online te regelen. Dat was eerst alleen telefonisch via 0800 0402.Klopt dat @Jeroen_dB ?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 2, 2021

kom dan op de chat. daar is nu niemand dus ga morgen proberen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoi @T.c dat was tot voorkort ook zo, maar kennelijk is dit recent ook voor Mobiel mogelijk gemaakt.
Klopt dat @Jeroen_dB ?

Klopt, je komt dan direct bij een collega van chat terecht, die het direct aanpast voor je. Helaas is het nu zondag en is de klantenservice voor dat soort vragen op zondag gesloten maar de andere 6 dagen zijn ze er wel en kan de topicstarter direct geholpen worden. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 2, 2021

Aha @T.c , je hebt er dus nog steeds een medewerker voor nodig, in tegenstelling tot “Internet & TV” waar je het wel zelf online kan regelen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 2, 2021

ja tv en internet was zo geregeld.

komt morge wel goed.

oo dit forum stond ergens dat je je profiel moet invullen en dan een moderator vragen dit voor je aan te passen. vandaar mijn vraag