Skip to main content

Hallo,

Begin dit jaar stond er op de website van de KPN nog een formulier om teruggave aan te vragen voor de kosten van het toestel dat was inbegrepen in de abonnementskosten. Het gaat dan om het zgn. ‘gratis’ toestel dat was inbegrepen bij het abonnement, hetgeen later door de rechter als onrechtmatig werd beoordeeld. Inmiddels bestaat dit soort abonnementen niet meer.

In vele topics en antwoorden op dit forum zie ik de link naar het formulier nog staan, maar de link geeft nu een 404-error (‘pagina niet gevonden.’) Dit is de link: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm

Ik weet dat het laat is, maar ook ik wilde mijn kosten van een abonnement uit 2013 nog terugvragen. Ik wilde in mijn oude administratie nog even wat gegevens opzoeken die ik dacht nodig te hebben; daarom had ik de aanvraag nog niet ingediend. Mogelijk heb ik destijds niet te veel betaald, maar ik zou dit nog graag laten nakijken door de KPN. Is dit nog mogelijk?

Vul je forum profiel in met je adres, naam en mobiel nummer, klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.


Is gebeurd, dank voor de tip 😊


Hoi @k.demol. Welkom op het KPN Forum! Dat is zeker nog mogelijk, alleen gaat dat tegenwoordig op een andere manier omdat dit niet vaak meer voorkomt. Je kan schriftelijk een verzoek sturen naar: 

 

KPN Mobiel

t.a.v. CMU / Team 1

inzake Te veel betaalde rente

Postbus 13500

9700 EG Groningen

 

In dit verzoek zal je de volgende gegevens moeten vermelden: 

  • Naam
  • Adres
  • Mobiel nummer waarop het verzoek betrekking heeft.
  • Een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek.
  • Kopie contract of aankoopbewijs waarop duidelijk te zien is welk type toestel het was.