Skip to main content
Beantwoord

Fout simkaartnummer gekregen

• May 28, 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Voor mijn moeder een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Nu wil ik de simkaart activeren, klopt het simkaartnummer niet icm het abonnement. Dit terwijl dit toch echt het nummer op de simkaart en in de mails is. Wat nu?

Beste antwoord door Natasja

Dag @EcM93. Van harte welkom hier. Vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Via welke weg heb je een abonnement met nummerbehoud afgesloten? Via een KPN winkel, telefonisch, onze website of een externe dealer? Heb je de stappen op onze website doorlopen voor het activeren van je simkaart? Als het nog niet is gelukt, voeg dan ook je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder toe aan je profiel. En vul in het veld ‘Opmerkingen’ het simkaartnummer dat je probeert te activeren in. Geef een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2020

Dag @EcM93. Van harte welkom hier. Vervelend dat het niet lukt om de simkaart te activeren. Via welke weg heb je een abonnement met nummerbehoud afgesloten? Via een KPN winkel, telefonisch, onze website of een externe dealer? Heb je de stappen op onze website doorlopen voor het activeren van je simkaart? Als het nog niet is gelukt, voeg dan ook je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder toe aan je profiel. En vul in het veld ‘Opmerkingen’ het simkaartnummer dat je probeert te activeren in. Geef een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kijk ik mee. 

Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • June 9, 2020

Hallo @EcM93. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Ik lees het graag als je mijn hulp nog ergens bij nodig hebt.