Skip to main content

Nou hier werkt 't niet. Foutcode - 1, net als anders: kpn biedt geen mobiele abonnementen..., terwijl ik toch écht een Galaxy Watch 5 Pro heb (titanium versie). 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Nou hier werkt 't niet. Foutcode - 1, net als anders: kpn biedt geen mobiele abonnementen..., terwijl ik toch écht een Galaxy Watch 5 Pro heb (titanium versie). 

Heb je hem in een ander land dan NL gekocht?


Nee hoor, gewoon in Nederland, bol.com.

Modelnummer SM-R925F. 


Ik lees nu in de FAQ dat alleen de combinatie met een Samsung slimfoon door KPN ondersteund wordt en die heb ik niet. Dus voorlopig einde oefening, jammer. 


Qua ondersteuning/hulp van KPN inderdaad wel ja maar in de kennisbank van KPN staat het volgende:

 


Nou, blijkbaar niet dus. 't Werkt bij mij met een OnePlus 9 Pro met Android 13 (OOS 13.1) nog steeds niet. 


Dat kan inderdaad kloppen. Op onze kpn.com pagina over multisim bij KPN staat onder het kopje ‘Kan ik Multisim voor mijn smartwatch met iedere telefoon gebruiken?’ het volgende:

Multisim voor de Samsung Galaxy Watch series werkt het beste in combinatie met een Samsung telefoon met Android 8.0 en ten minste 1,5 GB RAM. Het gebruik van Multisim voor een Samsung Galaxy Watch in combinatie met andere Android toestellen wordt niet actief ondersteund. We kunnen dan ook niet garanderen dat dit werkt.

OnePlus is geen Samsung toestel, dus helaas geen garantie dat het gaat werken. Je had dit al gevonden, maar voor eventuele toekomstige meelezers licht ik hem hier nog wat toe. 🙂


@Sanne_M Maar waarom staat er in de kennisbank dan dat het werkt met "elke Android telefoon"? Dat is op z'n minst tegenstrijdig.  


@Henk2304 Ik heb gevraagd of we de informatie over de toestellen nog toe kunnen voegen dus ik ga er vanuit dat dit snel aangepast is!


Echt typisch samsung weer, nog een reden om geen samsung telefoon te halen 😮💨


Waarom meldt KPN niet dat het niet werkt tijdens het bestellen? Ik zit nu met een waardeloze watch 6 classic. 


Hoi Freek, ik zat dus met een waardeloze galaxy 5 watch. Werkte overigens ook niet op Samsung. Twee verschillende modellen geprobeerd. Foutcode 3010. Ik heb mijn Watch terug gestuurd. Waardeloze informatie en de eerste keer dat ik met KPN belde gaven ze zelfs aan dat alleen Apple Watch werkte. Maar goed. Avontuur is voor mij over. Dan maar geen LTE. 


Hi Pieter,

Foutcode 3010 klinkt al wat inhoudelijker dan foutcode -1 met de melding "uw provider ondersteunt multisim niet, neem contact op met Samsung" Die laatste verwees me direct door naar KPN.