Skip to main content

Vandaag foutcode 52094 bij aanvraag extrabundel bij unlimited. Gisteren groot deel van de dag melding app in bewerking,gerelateerde topics zijn van een jaar gelden. Dit is al vanaf vanmorgen aan de gang. Ik heb het tussentijds minimaal 10x geprobeerd..

Hoi @Arnoud1999 en welkom hier op ons forum :)

Wat jammer dat het niet wil/wou lukken een extra databundel aan te vragen! Probeer je dit aan te vragen via de sms of via de MijnKPN omgeving? Uiteraard hoop ik dat het inmiddels gewoon is gelukt om een extra databundel aan te vragen. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn laat me dit dan vooral weten!


Dag @Arnoud1999, omdat ik niks meer van je heb gehoord, ga ik er vanuit dat het inmiddels is gelukt om de extra data aan te vragen!


Het eea was inderdaad verholpen Jan, maar sinds vanochtend zelfde melding, en geen internet opwaardering mogelijk... ik vind dat dit te vaak gebeurd. Ga denk ik dit abonnement maar weer opzeggen als ik er niet vanuit kan gaan..


Het eea was inderdaad verholpen Jan, maar sinds vanochtend zelfde melding, en geen internet opwaardering mogelijk... ik vind dat dit te vaak gebeurd. Ga denk ik dit abonnement maar weer opzeggen als ik er niet vanuit kan gaan..

Het eea was inderdaad verholpen Jan, maar sinds vanochtend zelfde melding, en geen internet opwaardering mogelijk... ik vind dat dit te vaak gebeurd. Ga denk ik dit abonnement maar weer opzeggen als ik er niet vanuit kan gaan..

Is het later alsnog gelukt @Arnoud1999? Ik ben geen vergelijkbare berichten tegengekomen de afgelopen tijd en kan dit ook niet meteen plaatsen!