Skip to main content

Hallo! Sinds de ochtend kan ik het internet niet vernieuwen (2 gb) 😞 codefout 52094 verschijnt, wat te doen?

Ik begrijp dat je een mobiel onbeperkt Data abonnement hebt. En dat de gratis aanvullers het niet doen.

Doe je die per sms?


.


Ik begrijp dat je een mobiel onbeperkt Data abonnement hebt. En dat de gratis aanvullers het niet doen.

Doe je die per sms?

ik doe het via apps en ik heb een onbeperkt aantal.

Doe het eens met een sms. Mogelijk lukt dat wel.

sms de tekst NL2000 AAN naar nummer 1266.

N.B. die gratis aanvullers kan je alleen aanvragen als je in Nederland bent. Werken ook alleen in Nederland.


Doe het eens met een sms. Mogelijk lukt dat wel.

sms de tekst NL2000 AAN naar nummer 1266.

N.B. die gratis aanvullers kan je alleen aanvragen als je in Nederland bent. Werken ook alleen in Nederland.

Ik heb zo'n antwoord gekregen, wat nu?

 


Gelukkig krijg je elke dag weer de dagbundel van 10 GB 😉

Verder zal kpn er naar moeten kijken want er lijkt me iets fout of vastgelopen. 

Een kpn moderator zal hier nog komen. Daarvoor  zijn wat gegevens nodig:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Bellen kan ook ( gratis)

Maar- vrij 08:00 - 20:00

0800-0402 


Hi @Piotr Zajkowski. Welkom op het forum! Vervelend dat het niet lukt de bundel te activeren. Lukt het ondertussen wel weer?

Als dat niet zo is geef dan nog aan of je het ook via de MijnKPN app geprobeerd hebt. Dit doe je door in de app te gaan naar “Meer opties bekijken” > “Mijn extra opties” > “Aanpassen” > “Extra MB's/min/sms”. Daarbij vindt je de optie om gratis een extra databundel toe te voegen.

Lukt het daar ook niet? Vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan laat ik het voor je oplossen. 


@Piotr Zajkowski ik heb al even niks meer van je gehoord. Om die reden ga ik er vanuit dat het weer gewoon lukt de bundels aan te vragen. Mocht het toch niet lukken laat dan weten wat het antwoord is op de vragen uit mijn vorige bericht. Dan kijk ik samen met je verder.