Skip to main content

Ik krijg continu bij het aanvragen van extra GB bundels voor een onbeperkt abonnement de foutcode 52094. Zowel in de app, online als via SMS. Klangenservice kon ook niet helpen. Kan hier iets aan gedaan worden?

Hallo, ik krijg een foutcode 52094 in zowel jullie app alsook via inloggen op de website, en de SMS NL1000 AAN werkt niet, wat kan ik hieraan doen?

Mvgr Erik

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Ik heb gisteren contact gehad met de klantenservice en er schijnt een storing te zijn. Wel jammer dat die storing erg lang duurt en dat deze niet op een storingspagina te vinden is. Webcare wil mij altijd wel even wat GB's geven zodat ik verder kan (ik heb geen andere internetopties waar ik momenteel woon) maar ook dat toevoegen werkt niet. 


Het valt me op dat er zowel in de app alsook op de website de extra opties nogal vol loopt zie foto's

 

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Hierbij de website

*Admin: bericht toegevoegd aan algemeen topic


Ha @Franklie en @ozboz, welkom! Wat jammer om te lezen dat jullie hier tegenaan lopen 😞. Proberen jullie het via sms of via MijnKPN aan te vragen? Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Dan ga ik jullie gegevens intern doorgeven. Hopelijk is het snel opgelost! 


Dan ga ik jullie gegevens intern doorgeven. Hopelijk is het snel opgelost! 

Hi Marcia,

Webcare heeft mijn gegevens al maar er kan geen indicatie gegeven worden wanneer de problemen zijn opgelost. De webcare medewerker kon zelf zijn/haar tegoed ook niet aanvullen. Ik begrijp ook nog wel dat je zo'n storing niet meteen aan de grote klok wilt hangen omdat je er immers alleen achter komt wanneer je 5 GB's van de dag op zijn. Dus het merendeel zal het sowieso niet door hebben.

Voor mij is het echter wel erg vervelend omdat hier in de Hollandsche Rimboe verder geen internet is en dus mijn PC ook via mijn mobiel op 4G draait. En daardoor ben je in no-time door de 5GB heen. Wat dat betreft krijg ik ook elke storing mee en qua toevoegen van GB's is dat best erg regelmatig. De vorige was bijvoorbeeld 10 maart. Ze halen alleen zoals gezegd de storingspagina's niet maar ze zijn er wel degelijk.

Momenteel duurt de storing al 24 uur en 24 uur zonder internet is vrij vervelend wanneer je er qua werk van afhankelijk bent. Kan webcare ook niets aan doen maar heb niet het idee dat de KPN structureel wat doet aan de hoeveelheid storingen qua bijbestellen van GB's. 

4-5 december, 16 december, 28 januari, 10 maart en nu dus weer. 


Aangevuld en fijn als dit snel opgelost kan worden. 


Ik heb hier ook last van. Hopelijk is dit gauw opgelost!


Frustrerend ook de hele dag niet kunnen opwaarderen, hoop dat  we geen extra kosten  moeten betalen  nu we buiten onze schuld buiten de gratis 1 GB  dag gaan 


Hier kan ik ook geen gratis 1 gb aanvragen. Blijf foutcode 52094 krijgen. Erg vervelend als je onbeperkt date hebt!

Hoop dat het snel opgelost is.


Hier hetzelfde euvel sinds vanochtend.


Dankjewel @Franklie. Ik heb een storingsformulier voor je ingevuld. Hopelijk is de oorzaak snel gevonden en terecht. 
@ozboz Oké. Ik ga ervan uit dat mijn collega's een storingsformulier voor je hebben ingevuld. We hebben gekozen voor deze (1GB upgrade) methode om te voorkomen dat het mobiele netwerk overbelast raakt. De abonnementen zijn dus niet echt geschikt om als full-time mobiele wifi-hotspot gebruikt te worden. Anders was een limiet niet nodig, maar dat heb je zo te horen al vaker gemerkt. Echter zou je ten alle tijden 1 GB moeten kunnen bijkopen. Dat dit verzoek vaker vastloopt bij diegenen die vaker 1GB bij kopen, is een bekend signaal. De storing van vandaag is een algemene storing. Daar wordt nu naar gekeken. 

 

Admin toevoeging: de algemene storing die hiermee was is opgelost per 4 april


Dankjewel @Franklie. Ik heb een storingsformulier voor je ingevuld. Hopelijk is de oorzaak snel gevonden en terecht. 
@ozboz Oké. Ik ga ervan uit dat mijn collega's een storingsformulier voor je hebben ingevuld. We hebben gekozen voor deze (1GB upgrade) methode om te voorkomen dat het mobiele netwerk overbelast raakt. De abonnementen zijn dus niet echt geschikt om als full-time mobiele wifi-hotspot gebruikt te worden. Anders was een limiet niet nodig, maar dat heb je zo te horen al vaker gemerkt. Echter zou je ten alle tijden 1 GB moeten kunnen bijkopen. Dat dit verzoek vaker vastloopt bij diegenen die vaker 1GB bij kopen, is een bekend signaal. De storing van vandaag is een algemene storing. Daar wordt nu naar gekeken. 

bedankt


Hier hetzelfde, ik 'koop’ slechts af en toe 1GB bij. Maar nu is ie leeg en langzaam. Bankzaken doen lukt zelfs niet meer. Help! aub


@wolsi, @Arends1972, @Y de Jong-Muller, @Jeroentjes en @MoniqueZierikzee Hallo allemaal! Goed dat jullie je hier melden. De storing is bekend. Er wordt onderzocht waar dit vandaan komt en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Zodra er een update is, laten we het hier aan jullie weten.


Oké. Ik ga ervan uit dat mijn collega's een storingsformulier voor je hebben ingevuld. We hebben gekozen voor deze (1GB upgrade) methode om te voorkomen dat het mobiele netwerk overbelast raakt. De abonnementen zijn dus niet echt geschikt om als full-time mobiele wifi-hotspot gebruikt te worden. Anders was een limiet niet nodig, maar dat heb je zo te horen al vaker gemerkt.

 

Het is sowieso verre van ideaal maar er zijn nog steeds plaatsen in Nederland waar niets anders is. Dan is er nog KPN Buitengebied maar dat is ook over 4G, hoef ik weliswaar geen gratis GB's bij te SMS-en maar dan is de snelheid weer beperkt en gek genoeg betaal je dan ook weer meer.

Dus vandaar deze oplossing, werkt overigens prima en snel. Maar hoe dan ook, een onbeperkt internet abonnement zou onbeperkt moeten zijn. Dus dat er ongeveer maandelijks storingen zijn wat betreft het bestellen van extra GB's hoort eigenlijk niet. Ik zou ook liever weer glasvezel hebben maar zelfs een coax kabel is hier in de omgeving niet te vinden :)


Hier hetzelfde 

 


@wolsi, @Arends1972, @Y de Jong-Muller, @Jeroentjes en @MoniqueZierikzee Hallo allemaal! Goed dat jullie je hier melden. De storing is bekend. Er wordt onderzocht waar dit vandaan komt en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Zodra er een update is, laten we het hier aan jullie weten.

Helaas ben ik afhankelijk van mijn telefoon, dit is  mijn enige manier om te bellen , internetten  en te telebankieren.

Mijn inkomen is niet hoog genoeg om er een vast internet abonnement en telefoon abonnement ernaast te hebben.

Krijgen we nu  een extra rekening omdat we over de gratis 1 GB per dag gebruikt hebben ? 


Bij het aanvragen van 1GB extra krijg ik de volgende melding :

Technische foutcode 52094

Ik heb een onbeperkte daglimiet. (5GB, + onbeperkt 1GB bij boeken). 


@Y de Jong-Muller de gratis bundels blijven gratis hoor :)  mijn collega bedoelt bestellen ipv kopen.

@Rudma en @Arco 1982  Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer? Dan ga ik jullie gegevens intern doorgeven. Hopelijk is het snel opgelost! 


@Thomas - bij deze aangepast.

 

Rudma


Aan het begin van de dag is mijn 5GB daglimiet opgegaan, toen wou ik de gratis 1GB aanvulling aanvragen, maar ik kreeg toen foutcode 52094.  Ik heb dit probleem eerder gehad, maar toen kreeg ik na 1 of 2 uur de bundel toch ineens binnen. Nu is dat niet het geval en zit ik de hele middag al zonder internet. Kan iemand mij hiermee helpen?


Is er al zicht op een oplossing? Inmiddels een groot deel van de dag geen mobiel internet.


Helaas heb ik op dit moment nog geen verwachte oplostermijn maar mijn collega's zijn druk bezig dit te herstellen.


Ik heb er ook last van, minimaal een dag nu! Kan iemand daar aan wat doen? Technische foutcode 52094

groetjes Tony