Skip to main content

Ik krijg continu bij het aanvragen van extra GB bundels voor een onbeperkt abonnement de foutcode 52094. Zowel in de app, online als via SMS. Klangenservice kon ook niet helpen. Kan hier iets aan gedaan worden?

Ik heb er helaas ook last van. Hoop dat dit snel wordt opgelost!

 

Groetjes Marieke


Ook ik heb er helaas al sinds het einde van de ochtend problemen met het aanvragen van een extra bundel.

Het is wel erg jammer dat als deze storing al zo lang duurt er desnoods niet een iets creatiever oplossing beschikbaar gesteld wordt.

Bijvoorbeeld het tijdelijk opheffen van de dag limiet van 5GB. Kom op KPN een beetje out of the box denken :wink:


 

Als een langdurig technischprobleem klanten zoveel schade berokkent zal er ongetwijfeld een mooie schadevergoeding tegenover staan. Wat dat betreft heb ik alle vertrouwen in KPN.


Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN
 

Dit bericht krijg ik al twee dagen als ik extra gb probeer toe te voegen zodat ik kan genieten van waar ik voor betaal. 
Heb inmiddels al zo vaak problemen gehad waardoor ik vast zit met de traagste internet verbinding ooit. Zelfs jullie eigen app kan niet geladen worden zo snel is jullie onbeperkt internet verbinding. 
 

Kunnen jullie hier zsm naar kijken? 
 


Kan iemands mij uitleggen wat ik moet doen om het op te lossen?


Hi @Stephan Timmers en @Wim Venrooij, ik heb jullie topics samengevoegd met dit algemene topic. Er is momenteel een storing gaande met het aanvragen van de 1Gb bundel bij de abonnementen met onbeperkt data. Erw ordt hard gewerkt aan een oplossing, zodra er meer over bekend is delen we dat hier!


. 


Dag lotgenoten, het probleem speelt al een dag, met alle nadelige gevolgen vandien. U kunt een verzoek tot schadevergoeding indienen. KPN zal u financieel tegemoetkomen.

Is dit waar en hoe gaat zoiets in zijn werking? 


Ik vind het sowieso onzin dat je telkens 1gb opnieuw moet aanvragen wanneer je door bundel heen bent, unlimited is toch unlimited!


Dag lotgenoten, het probleem speelt al een dag, met alle nadelige gevolgen vandien. U kunt een verzoek tot schadevergoeding indienen. KPN zal u financieel tegemoetkomen.

Is dit waar en hoe gaat zoiets in zijn werking? Met betrekking tot de laatste regel moet ik mijn reactie helaas aanpassen. Ik werk niet bij KPN en kan daar niet voor instaan.


Ook ik heb er last van. Gebruik het zelfde, maar nu heb ik het nodig en lijk ik er geen gebruik van te kunnen maken. Dat voelt wel een beetje naar…. hoop dat KPN dit snel op lost. 

Vind het prima dat ik gemiddeld misschien wat teveel betaal maar dan een zekerheidje heb. Maar als ik nu al die tijd iets meer betaal, maar dan niet mijn zekerheidje heb als ik hem nodig heb, zou ik bijna zeggen doe mij dan maar een deel van mijn geld weer terug..


Bijplaatsen van 1GB is weer gelukt. Volgens mij is de storing verholpen.


Bijplaatsen van 1GB is weer gelukt. Volgens mij is de storing verholpen.

Hier ook 🤙


Goede berichten @Arends1972 en @Tony1981 :smiley:

Zijn er nog mensen waarbij het niet lukt? De storing zou inmiddels verholpen moeten zijn, dus er horen geen problemen meer mee op te treden!

 


Hallo @Eristu! Ik heb jouw berichten toegevoegd aan dit storingstopic. Zoals hier te lezen is, was er gisteren een storing gaande. De storing zou inmiddels verholpen moeten zijn.


Waarom krijg ik elke dag na het aanvragen van de extra GB een foutmelding? Waarom verkopen jullie "onbeperkt" internet bundels als die niet bestaan? Wanneer krijg ik mijn vergoeding van afgelopen zaterdag na de storing van 12 uur? 

*admin: verplaatst naar verzameltopic


Hi @Kyra1990! Vervelend dat je dagelijks de melding krijgt dat je geen extra GB kunt bij bestellen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het altijd rond dezelfde tijd? 
Voor deze storing is niet standaard een vergoeding gegeven. Niet iedereen maakt namelijk gebruik van de 1GB upgrade en dus niet iedereen heeft iets gemerkt van de storing. Diegenen die er wel last van hebben gehad, kunnen het aanvragen bij ons of 0800-0402. Dan vergoeden we abonnementsprijs (excl. toestelkosten)/30*x dagen = ong. 1 euro. 
 Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee en maak ik het in orde. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 


Nu begint weer de ellende,, technische foutcode 52094! Gaat het nu weer het hele weekend aanhouden?


Is alweer opgelost zie ik