Skip to main content

ik ontvang de maandelijkse factuur voor mobiel gebruik. Elke maand hetzelfde. Altijd gelijk bedrag omdat ik binnen de bundel niks geks doe. 

Tot mijn verbazing in de laatste factuur opeens het dubbele bedrag. Na inzage staan er bedragen op, wel onder mijn nummer maar gebruik van een apple dienst. Bizar, aangezien ik een samsung telefoon heb. En zoals gezegd er alleen af en toe mee bel of chat. Niks geks gedaan of aangeschaft. 

Jullie zijn telefonisch niet te bereiken. Chat niet te vinden. Dan maar deze weg. 

Kortom - deze rekening betaal ik niet. De maandelijkse standaard bundel ben ik bereid te betalen, maar niet deze gekke fratsen. 

Graag met SPOED oplossen!

Kun je hier een schermafdruk plaatsen?


@Hannah61 Wijzig voor de zekerheid het wachtwoord van je KPN-id en gebruik dat wachtwoord nergens anders voor. 
 

*Bekijk deze reactie ook even. 


@Hannah61 Niet betalen is het domste wat je kan doen.

Als er een fout is gemaakt zetten ze dat op een van de volgende facturen  weer recht.

En wat staat er op de factuur, staat er play store?

 

 

 


Hoi @Hannah61 en welkom op ons forum!

Het lijkt er wel op dat je ooit een Apple-ID hebt gehad welke gekoppeld is aan jouw telefoonnummer voor betalingen. Heb je het topic nog bekeken wat @Anneke-Anna heeft gelinkt?
Het is niet zo dat wij zomaar kosten in rekening gaan brengen voor iTunes aankopen, dat is echt vanuit een Apple-ID gebeurd. Je kunt ook altijd nog contact met Apple zelf opnemen, zij kunnen uitzoeken hoe dit verder zit.
Ik wil graag ook even met je meekijken. Als je hiervoor jouw forumprofiel zou willen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt?


Nico,

Dank voor je reactie. Het blijkt met mijn oude telefoon gedaan. Die ik had weggegeven. Het is inmiddels opgelost. Dankjewel!


Het blijkt met mijn oude telefoon gedaan. Die ik had weggegeven. Het is inmiddels opgelost.

Hoe heb je dit opgelost?


Contact met nieuwe  eigenaar telefoon. Rekening verrekend en hij heeft account aangepast.


Contact met nieuwe  eigenaar telefoon. Rekening verrekend en hij heeft account aangepast.

Gebruik je zelf die Apple ID ook nog op een ander apparaat of ben je nu helemaal van Apple verlost?


Contact met nieuwe  eigenaar telefoon. Rekening verrekend en hij heeft account aangepast.

Mooi dat het zo opgelost kon worden!


🙂


Toch is het aan te raden op een Apple ID volledig te verwijderen als je deze toch niet meer gebruikt, of in ieder geval het kunnen betalen via de factuur van KPN los te koppen van die Apple ID.

Het verwijderen van een Apple ID kan je doen via de Apple privacy pagina.