Skip to main content

Daar ik op geen enkele andere manier een bevestiging van een telefoon gesprek kan sturen doe ik het maar via het forum. Het gaat om het volgende:

 

Hiermee bevestig ik de telefoon gesprekken van 11-08-2021 ’s middags met de heren David …..

en Jacco

 

De netto prijs per maand voor de twee 2-jarige contracten voor mobiele telefoon is volgens de eerste bevestigingen van 01-07-2021

SISH329***  om 16:58 uur en SISH329*** om 17:03 uur, € 15,00

Dit werd na mijn eerste telefoongesprek hierover nogmaals bevestigd met uw e-mail van 02-07-2021 om 14:46

 

Jacco  verzekerde mij dat de prijs voor beide contracten

€ 15,00 per maand is gedurende 2 jaar en niet zoals op de site en in mijn KPN app fout staat vermeld

€ 15,42

 

 

Met vriendelijke groet

 

Gerard Jansen

 

admin: achternamen en bestelnummers verborgen ivm privacy

 

Hallo @GBJ.Jansen. Ik begrijp heel goed dat je graag meer duidelijkheid wilt. Je hebt je forumprofiel ingevuld, waardoor ik gelijk voor je op onderzoek uit kon. Je ziet in MijnKPN nu nog abonnementskosten van € 15,42 per maand staan. Dit klopt. Dit zijn echter niet de abonnementskosten van jouw nieuwe abonnement, maar van jouw huidige abonnement. Jouw huidige abonnementen lopen namelijk nog tot 18 augustus. Na 18 augustus zie je de nieuwe abonnementskosten in MijnKPN staan. Nog even geduld dus. :)


Beste Denise,

Bedankt voor je reactie  Het is me nu duidelijk.

Vriendelijke groet,

Gerard Jansen