Skip to main content

Na overlijden van mijn moeder is het contract overgegaan op mij. Heb hiervoor een schriftelijk verzoek ingediend. Helaas is mijn factuurnaam in het proces verminkt geraakt. Mijn rekening komt nu op naam van: Mevrouw F.A. van der Lanting.

Mijn JUISTE naam is: De heer F.A. Lanting.

Mijn gegeven staan gewoon goed op MijnKPN. Kan dit simpel, dwz zonder nieuwe contract overname, geregeld worden? Bvd.

Hallo @DutchDerq en gecondoleerd. Dat is vervelend, natuurlijk, helemaal met deze aanleiding hoort dat in één keer goed geregeld te worden. Nu is het KPN Forum er op ingericht dat klanten elkaar helpen met tips en adviezen. KPN-medewerkers, zoals ik, lezen wel mee, maar dit soort kwesties kun je het beste via de klantenservice regelen (0800-0402). Een collega kan je daar direct helpen (en de vereiste privacychecks doen die ik hier niet kan doen) en alles in orde maken. 


Bedankt voor je reactie Bart!


Net gebeld. Was toch een uitzonderlijk geval blijkbaar. Al mijn gegevens stonden correct in het systeem, maar toch verkeerd op de factuur. Met enige pijn en moeite schijnt het nu gesynchroniseerd te zijn.

Ik wacht mijn komende factuur af.