Skip to main content

Tijdens een vakantie, van Oostenrijk naar Duitsland, een welkomstbericht van KPN ontvangen dat ik in Singapore zou zijn. Dit moet echter Duitsland zijn. Is dit enkel een storing/fout of mogelijk iets waar ik me meer zorgen over moet maken?

Bijzondere situatie @GJvraagt . Dat moet dan wel een storing zijn, maar ik heb dit voor de zekerheid bij de moderators onder de aandacht gebracht.


Heb ik ook wel eens meegemaakt in het grensgebied van Denemarken en Zweden. Toen kreeg ik een bericht : "Welkom in Malta".  


Bijzondere situatie @GJvraagt . Dat moet dan wel een storing zijn, maar ik heb dit voor de zekerheid bij de moderators onder de aandacht gebracht.

Dank. Ik ben onbekend met forums. Ontvang ik hier dan nog een bericht met antwoord vanuit de moderator?


Hallo @GJvraagt een team van moderatoren struint constant het forum af en een van hen gaat via dit forum naar jou toe reageren, dit kan echter even duren, het is geen chatdienst.

 

 


Hallo @GJvraagt , sowieso krijgt elk topic binnen een paar dagen aandacht van een moderator.
Heel misschien door mijn seintje nu wat sneller, maar dat besluit is aan hen.


Hi @GJvraagt! De doorlooptijd is op dit moment een paar dagen. Maar ik heb je topic in beheer! 

Heb je na deze SMS nog een bericht gehad om je welkom te heten in Duitsland? Of is het bij dit ene bericht gebleven? En als je handmatig een provider kiest, krijg je dan een lijst met Duitse netwerken te zien? Verder zie je in je MijnKPN gelijk of je kosten buiten de bundel hebt gemaakt. Al vermoed ik dat het hier om een foutje is gegaan en dat niet het geval is geweest. 

Als laatste vroeg ik me af of je alleen was op dit moment of dat je met meer mensen was. En of die ditzelfde hebben ervaren (met een KPN abonnement).

 


Hallo Bram,

Nee, niets meer ontvangen. Ook niet toen ik NL binnenkwam (dezelfde dag). Ik ben namelijk door Duitsland gereden om weer tot NL te kunnen arriveren.

Het is enkel bij dat ene bericht gebleven. Mijn partner zat bij mij in de auto en heeft gewoon een welkomstbevestiging ontvangen voor Duitsland. Zij heeft, net als mij, een KPN abonnement. 


Het lijkt er overigens niet op dat er kosten buiten de bundel zijn gemaakt, maar volgens mij kan ik dat ook niet zomaar zien met alles. Qua mb’s is dit overigens sowieso niet het geval.

 

Groet


Nee, niets meer ontvangen. Ook niet toen ik NL binnenkwam (dezelfde dag).

Dat laatste is niet vreemd. Volgens mij bestaat er geen bericht “Welkom in Nederland. Je bent thuis”.😊

Of heb ik dat mis @Bram_ ?


Nee, niets meer ontvangen. Ook niet toen ik NL binnenkwam (dezelfde dag).

Dat laatste is niet vreemd. Volgens mij bestaat er geen bericht “Welkom in Nederland. Je bent thuis”.😊

100% @RBxx

Als er geen verdere kosten zijn gemaakt en het was eenmalig, dan denk ik dat verder onderzoeken niet heel veel zin heeft. Ik heb verder gezocht of er nog meer gevallen zijn. Die zijn er wel eens. Maar zeker niet vaak. En de oorzaak is verschillend.

Mocht dit je nog een keer voorkomen dan wil ik je vragen het hier in dit topic te melden. Dan houden we alles op 1 plek en hebben we gelijk het extra voorbeeld erbij.