Skip to main content

Sinds ik een nieuwe simkaart heb, wel nog steeds hetzelfde telefoonnummer, horen mijn bellers de voicemail van mijn vorige bedrijfstelefoon en dus de naam van de nieuwe gebruiker van mijn bedrijfstelefoonnummer. Hoe kan dit? Nog beter… hoe wordt dit opgelost?

@KarelG2021 Welkom op het forum. 

Wat een bijzondere situatie. Voor de nieuwe simkaart was dus wel het juiste bericht te horen? 

Als je zelf naar 1233 belt kun je daar een nieuwe voicemailboodschap instellen. Kun je mij laten weten of dit is gelukt? 


Helaas heeft het niet geholpen


@KarelG2021 Heel vreemd. 

Even voor mijn beeldvorming, je hebt het werktelefoonnummer dat je had, privé overgenomen? 

Of heb je alleen voor je privé abonnement een nieuwe simkaart gekregen? 

In het laatste geval zou het namelijk zo kunnen zijn dat er een doorschakeling staat ingesteld, waardoor mensen dus doorgeschakeld worden naar je oude zakelijke telefoon. 

In dat geval zou je doorschakelingen kunnen uitzetten. Kun je mij laten weten wat de situatie is? 


Ik had voorheen 2 telefoons. Mijn privé telefoon had ik doorgeschakeld naar mijn zakelijke telefoon. Toen ik de telefoon moest inleveren heb ik die doorschakeling uit gezet. Sinds kort lijkt de doorschakeling weer aan te staan. Bij mijn telefoon instellingen heb ik geen ' meer instellingen' zoals in de link staat 'aan- uitzetten doorschakeling'.


@KarelG2021 Bedankt voor je antwoord. Heb je dan wellicht een mogelijkheid om de volgende handeling uit te voeren: "Kies ##002# voor het verwijderen van alle doorschakelingen"


Oplossing