Skip to main content
Antwoord

Foutmelding bij het achteraf afsluiten van een toestelverzekering

• June 15, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik krijg bij het aanvragen van een toestelvezekering op mijn nieuw mobiel/abonnement wel steeds een code toegezonden per mail maar als ik die dan invoer op de aangegeven plek krijg ik iedere keer een foutmelding. Ik heb dit in alle browsers geprobeerd. 

Ik wil mijn toestel graag verzekeren en ik moet dit doen binnen 30 dagen. Graag hulp

Zie bijlage foutmelding

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@EsjeM ,

Heb je de tabs-knop geprobeerd na het invullen van de code? Denk verder ook aan het uitzetten van Capslock.

Lukt het nog steeds niet? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 15, 2025

Hallo ​@EsjeM ,

Heb je de tabs-knop geprobeerd na het invullen van de code? Denk verder ook aan het uitzetten van Capslock.

Lukt het nog steeds niet? 

Maak dan online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 20, 2025

@EsjeM 

Ben je al teruggebeld?