Skip to main content

Heb ettelijke keren de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het inloggen via de app lukt steeds niet. krijg als tegenbericht

email adres en wachtwoord komen niet overeen.

Hoe moet ik nu verder?

Hallo @Armando W 

 

In de app moet je inloggen met je KPN ID, vul je ook dat wachtwoord in en niet die van je mailaccount?


Inloggen via de laptop lukt wel in mijn KPN ID. Maar als ik wil inloggen via de KPN app lukt dat niet dan krijg ik het volgende bericht:

“gebruikersnaam en of wachtwoord herkennen we niet”

Ik wil namelijk de bundels verdelen

 

Alvast dank voor de reactie


Hoi @Armando W, welkom hier. 

Heel gek dat je op een apparaat wel in kan loggen en dat je op het andere apparaat een foutmelding krijgt. Dat hoort niet. 

Je gebruikt exact dezelfde inlog? Moet wel, maar vraag het toch even. 

Kun je het wachtwoord eens wijzigen. Lukt het dan wel in te loggen?


Hoi Bart_Z

Dank voor de reactie.

Ik heb reeds 4 keer het wachtwoord gewijzigd door alleen letters te gebruiken daarna in combinatie met 1 en 2 cijfers en daarna met een l schrijfteken.

Steeds deed ik eerst inloggen via de laptop wat steeds lukte en daarna via de app dat maar niet wil lukken. 😣

 

mvgr

Armando W

 

 


@Armando W wil je nog 1 keer je wachtwoord veranderen. Gebruik daarbij een wachtwoord met letters, hoofdletters, minimaal 1 cijfer en minimaal 1 leesteken. 

Open daarna een in-private browsing venster. Dat voorkomt dat er iets verkeerd gaat door automatisch invullen. 

Gebruik daarna het nieuwe wachtwoord. Lukt het dan nog niet dan zijn er 2 opties. 

Je kan een nieuw KPN ID aanmaken met een nieuw e-mailadres. Koppel daar je producten aan. Dan moet alles weer werken. 

Als je geen nieuw e-mailadres wilt voor de nieuwe KPN ID, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 


Beste Bram

Alles eruit “gegooid” en opnieuw begonnen

Nieuw KPN ID aangemaakt

Producten gekoppeld

Koppeling opgegeven van 2 mobielnummers

Alles lukt totdat er een bericht verscheen

“Door een technische fout kan het verbruik niet worden geladen” 

Zal het later proberen

Alvast bedankt voor het advies


@Armando W dus zoals ik het begrijp werkt alles behalve het vebruik? Ik hoor graag van je of dit na een dag of 2 wel werkt!


Zal ik zeker doen Bram