Skip to main content

Hallo, ik kan opeens geen filmpjes meer verzenden via whatsapp. Geldt alleen voor de filpjes die ikzelf maak. Melding: verwerken van video mislukt probeer later opnieuw en start tel opnieuw op als melding blijft. Uiteraard gedaan, ook whatsapp verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nieuwe sd kaart en alle tips van whatsapp helpdeskpagina maar kom daar niet verder dan de standaard antwoorden. Filmpje van 3 sec lukt ook niet. Filmpje gemaakt door anderen verzenden lukt wel. Wie heeft er een oplossing? Bedankt voor t meedenken alvast. Ik heb een samsung galaxy s20 fe

Hoi @Syl0265, welkom hier. 

Die heb ik nog niet eerder gehoord. Ik vind het ook een vreemd probleem. Ik begrijp ook dat Whatsapp geen oplossing heeft? Ik ben ook bang dat ik je die niet kan bieden. 

Wellicht kan je Samsung nog eens vragen. Het zou misschien in het type bestand kunnen zitten. Dus de manier waarop filmpjes opgeslagen worden. Bijv. .avi .mpeg. enz. Ik weet niet hoe die bij Samsung opgeslagen worden. 


Hoi @Syl0265,

Zag je bericht hier en ervaar hetzelfde probleem.

Heb jij er al een oplossing voor gevonden?

Gr Nick


Heb net een instelling van camera gereset.

1ste poging deed hij het weer met filmpje versturen 


@Nick321, welke instelling heb je precies gereset? 

Lijkt dus aan het toestel te liggen als ik het zo lees. 


@Bart_Z.

Bij instellingen camera 3 optie van onder instellingen resetten.

Verwacht dat dat totaal reset is.

 

Gr Nick


Probleem opgelost! Dank je wel!


Kan ook plots geen filmpjes meer versturen via whatsapp met samsung s22 ultra..

Heb al vanalles geprobeerd maar niks werkt

Mvg Joyce


Heb je ook de camera gereset? Zo is het bij de andere klanten wel opgelost. 


Heb je ook de camera gereset? Zo is het bij de andere klanten wel opgelost. 

Ja heb dit gedaan


En dat heeft niet geholpen? Dan heb ik geen idee. Wellicht kun je dan navraag doen bij Whatsapp en/of Samsung.