Skip to main content
Beantwoord

Franse telefoonnummers geblokkeerd (intratone)

• May 29, 2025
  • 4 reacties
  • 91 keer bekeken

Beste KPN,

Het lijkt weer alsof alle Franse nummers geblokkeerd worden. Ik kan niet meer inbellen naar onze poort (dat wordt geblokkeerd) sinds een week. Ik kan ook niet meer de data updaten via de website.

Het lijkt wel alsof er om de zoveel tijd weer zoiets gebeurd?

Jaartje terug was het ook al raak: Frans mobiel nummer niet bereikbaar via KPN (intratone) | KPN Community

Graag hier naar kijken! Ik heb deze functionaliteit nodig voor ons bedrijf!!

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Ruud033. Vervelend dat het weer zo lijkt dat er een blokkade actief is waardoor je de poort niet meer kunt openen. Ik weet niet zeker of het nu weer het geval is, maar wat ik wel weet is dat op deze manier gebruik maken van ons netwerk niet gewenst is. Dat zal altijd helaas problemen blijven opleveren en daarom is het advies nog steeds om een andere oplossing te zoeken. Voor nu is het het beste om telefonisch contact te zoeken met onze helpdesk en dan kunnen ze een ticket aanmaken voor de Technische Dienst. Zij kunnen dan kijken of er iets aan de hand is en dit eventueel herstellen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 30, 2025

Hallo ​@Ruud033 , in een ander topic ruim een jaar geleden staan wat bevindingen van de KPN technische dienst. Ik kom jou ook tegen in dat topic.

Zolang Flash Calling wordt gebruikt verwacht ik dat dit probleem vaker zal voorkomen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2025

Hoi Ruud, 

Dat klopt destijds heb ik ook hier gepost. Nu lijkt het weer hetzelfde te zijn. 

Wij hebben wel handzenders maar het bedienen van de poort op deze manier is gewoon super handig. 

Om nou een camera met kenteken herkenning te installeren gaat wel ver. En dat helpt ook niet altijd bij onbekenden of als de bekenden passagiers zijn in een vreemd voertuig. 

Ik heb liever dat KPN hier een fix levert! 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 30, 2025

Even geduld. Naar verwachting plaatst een KPN moderator binnen 1-2 dagen een reactie in dit topic.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2025

Hoi ​@Ruud033. Vervelend dat het weer zo lijkt dat er een blokkade actief is waardoor je de poort niet meer kunt openen. Ik weet niet zeker of het nu weer het geval is, maar wat ik wel weet is dat op deze manier gebruik maken van ons netwerk niet gewenst is. Dat zal altijd helaas problemen blijven opleveren en daarom is het advies nog steeds om een andere oplossing te zoeken. Voor nu is het het beste om telefonisch contact te zoeken met onze helpdesk en dan kunnen ze een ticket aanmaken voor de Technische Dienst. Zij kunnen dan kijken of er iets aan de hand is en dit eventueel herstellen. Hiervoor kan je het beste een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.