Skip to main content

Ik heb hem nu voor je geactiveerd. Ik hoor graag of het nu werkt. Zet voor de zekerheid het toestel nog even uit en weer aan.

Zou je de mijnde ook kunnen activeren ik heb het zelfde probleem ik heb een e sim in het begin gehad en nu een simkaart. E sim of simkaart nooit geactiveerd 

activeren via de site lukt niet 

het abbo  staat op b rechtop 

 

*admin: afgesplitst

Hoi @Bri914, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je een abonnement bij ons hebt, maar dat het met zowel e-sim als simkaart niet gelukt is dat te activeren? De snelste manier om geholpen te worden in een geval als dit is dan even bellen (0800-0402). Maar wij kunnen ook een kijkje nemen als je wilt. Vul in dat geval je forumprofiel in. Ik heb in ieder geval je naam- en adresgegevens nodig, plus je mobiele 06- of klantnummer in het klantnummer veld. En ook het simkaartnummer in het veld persoonlijke opmerking. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik hiernaar. 


Hoi @Bri914, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je een abonnement bij ons hebt, maar dat het met zowel e-sim als simkaart niet gelukt is dat te activeren? De snelste manier om geholpen te worden in een geval als dit is dan even bellen (0800-0402). Maar wij kunnen ook een kijkje nemen als je wilt. Vul in dat geval je forumprofiel in. Ik heb in ieder geval je naam- en adresgegevens nodig, plus je mobiele 06- of klantnummer in het klantnummer veld. En ook het simkaartnummer in het veld persoonlijke opmerking. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik hiernaar. 

Dankjwel voor je vlotte antwoord, ik heb vanochtend ook gebelt en we zijn er uit gekomen. Had na de e sim de simkaart besteld ( maar die is niet aangekomen dus hebben ze een nieuwe opgestuurd. Ze denken dat daar de fout ligt want mijn abbo staat wel als in gebruik. Actief 

dus krijg binnen 48 uur een nieuwe simkaart dus hoop dat ik het dan kan gebruiken 

 

Groetjes  bri