Skip to main content
Beantwoord

Gaat de nummerovername van KPN zakelijk naar KPN consument wel goed?

• June 21, 2022
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb een zakelijk abonnement proberen om te zetten naar een particulier abonnement, beiden KPN.

Ik heb nu een nieuwe Simkaart ontvangen, maar met een nieuw nummer.

Navraag bij het service nummer van KPN leverde op dat het een tijdelijk nummer is dat omgezet wordt.

Omdat ik daar geen email bevestiging van heb gehad heb ik er geen vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Hoe kom ik erachter dat het nummer van de nieuwe Simkaart idd tijdelijk is en vervangen gaat worden door het juiste nummer?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Als ik kijk bij de gedane bestelling, zie ik geen verzoek om het door jou genoemde 06-nummer over te nemen. Dat zal nog opgestart moeten worden. Je kunt het beste contact opnemen met 0800-0402 om dit alsnog te laten regelen. Een medewerker kan dit direct opstarten via de telefoon. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Carl V, zou je jouw profiel in willen vullen? Als je dat gedaan hebt geef een seintje hier in het topic. Dan controleer ik voor je of de nummeroverzetting goed verloopt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 21, 2022

Ingevuld

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Als ik kijk bij de gedane bestelling, zie ik geen verzoek om het door jou genoemde 06-nummer over te nemen. Dat zal nog opgestart moeten worden. Je kunt het beste contact opnemen met 0800-0402 om dit alsnog te laten regelen. Een medewerker kan dit direct opstarten via de telefoon. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2022

Dat zal ik doen. Dank je!

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2022

Inmiddels contact gehad met de zeer behulpzame Olga. Het ligt nu ter goedkeuring. Even afwachten, maar het gaat de goede kant op,

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is goed om te horen @Carl V

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2022

En het is goed gegaan! Het nummer is overgezet.

Jeroen en Olga, dank voor de hulp. 👍

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Super @Carl V