Skip to main content

Ik heb een zakelijk abonnement proberen om te zetten naar een particulier abonnement, beiden KPN.

Ik heb nu een nieuwe Simkaart ontvangen, maar met een nieuw nummer.

Navraag bij het service nummer van KPN leverde op dat het een tijdelijk nummer is dat omgezet wordt.

Omdat ik daar geen email bevestiging van heb gehad heb ik er geen vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Hoe kom ik erachter dat het nummer van de nieuwe Simkaart idd tijdelijk is en vervangen gaat worden door het juiste nummer?

Hallo @Carl V, zou je jouw profiel in willen vullen? Als je dat gedaan hebt geef een seintje hier in het topic. Dan controleer ik voor je of de nummeroverzetting goed verloopt. 


Ingevuld


Als ik kijk bij de gedane bestelling, zie ik geen verzoek om het door jou genoemde 06-nummer over te nemen. Dat zal nog opgestart moeten worden. Je kunt het beste contact opnemen met 0800-0402 om dit alsnog te laten regelen. Een medewerker kan dit direct opstarten via de telefoon. 


Dat zal ik doen. Dank je!


Inmiddels contact gehad met de zeer behulpzame Olga. Het ligt nu ter goedkeuring. Even afwachten, maar het gaat de goede kant op,


Dat is goed om te horen @Carl V


En het is goed gegaan! Het nummer is overgezet.

Jeroen en Olga, dank voor de hulp. 👍


Super @Carl V