Skip to main content

Goedendag,
Ik heb afgelopen zaterdagavond een nieuw abonnement bij elkaar geklikt en afgesloten. Maar op mijn factuur staan activatiekosten. Dat vind ik een beetje gek, omdat ik al klant ben. Ik heb overigens niet ergens speciek moeten vermelden dat ik mijn contract ging verlengen (had ik wel verwacht tijdens het afsluiten). Uiteindelijk ging ik ervan uit dat het bij jullie wel bekend zou zijn dat ik al klant ben. Nu heb ik toch steeds meer vraagtekens bij of het wel goed is gegaan. Moet ik mijn huidige bestelling annuleren en opnieuw beginnen via een speciale "verleng" knop?

Ha @OK_gaav, welkom! Dit klinkt inderdaad niet helemaal goed.. Heb je ook een nieuw nummer gekregen? Je hebt 14 dagen om de boel te annuleren, dus ik adviseer je om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag bij het annuleren én bij het verlengen. Je kunt ook verlengen via de verlengshop


Naar aanleiding van uw reactie heb ik 0800-0402 gebeld. Degene die ik aan de lijn had vertelde mij dat mijn huidige contract verlengt wordt en dat ik (uiteraard) niet de activatiekosten hoef te betalen. Het lijkt dus wel goed te zijn gegaan ondanks dat ik niet specifiek ergens heb ingevuld dat ik wilde verlengen.
Wel gek dat de activatiekosten wel worden genoemd op de factuur die ik heb ontvangen.


Dat is zeker raar.. Die worden normaal niet in rekening gebracht dan. Wil je toch je forumprofiel eens aanvullen met je adresgegevens en 06-nummer? Ik kijk voor de zekerheid nog even met je mee. 


Gedaan.


Top! De collega had het inderdaad bij het juiste einde. Het lijkt erop dat jouw bestelling is uitgevallen en dat wij er handmatig een verlenging van hebben gemaakt. Ziet er helemaal goed uit nu. Check de volgende factuur even op de activatiekosten, maar ik ga er vanuit dat die er ook uitgehaald zijn. Mocht je nog wel vragen hebben, weet je me te vinden. 


Bedankt voor het dubbel checken.