Skip to main content

Net een paar weken voordat Telfort KPN werd, heb ik mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel. Het toestel vertoond kuren(software foutmeldingen). Heb ik nog garantie en wat moet ik daarvoor doen? Ik heb het online geregeld toen, dus kan niet naar de winkel?

Lijkt me wel gewoon. Kon heeft ook de garantie van uw toestel gewoon over genomen.

Wat voor foutmeldingen ziet u zo al voorbij komen? Heeft u het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen? Eerst backup maken van belangrijke gegevens.


Als ik een app wil openen dan sluit ie vanzelf en geeft ie een melding dat die app is gesloten.Ook bij apps die er al standaard opzitten zoals Google maps of m'n e mail programma.Het enige dat helpt is de batterij uithalen en weer aanzetten.Het gaat om een Doro 8035. Dus sowieso een simpel toestel. Ik gebruik heb weinig


Beste @vanityxxx, welkom! Het klopt helemaal wat Nick zegt: de garantie heb je nu gewoon bij ons. Ben je bij een KPN winkel langs geweest? Dan moet je wel een kopie aankoopbewijs (vaak zit dat bij het contract) meenemen. Maak inderdaad eerst een back up van je gegevens. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?