Skip to main content
Beantwoord

Garantie behouden bij overstap van Telfort?

  • June 2, 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Net een paar weken voordat Telfort KPN werd, heb ik mijn abbonement verlengt met een nieuw toestel. Het toestel vertoond kuren(software foutmeldingen). Heb ik nog garantie en wat moet ik daarvoor doen? Ik heb het online geregeld toen, dus kan niet naar de winkel?

Beste antwoord door Nick83

Lijkt me wel gewoon. Kon heeft ook de garantie van uw toestel gewoon over genomen.

Wat voor foutmeldingen ziet u zo al voorbij komen? Heeft u het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen? Eerst backup maken van belangrijke gegevens.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 2, 2020

Lijkt me wel gewoon. Kon heeft ook de garantie van uw toestel gewoon over genomen.

Wat voor foutmeldingen ziet u zo al voorbij komen? Heeft u het toestel al eens terug gezet naar fabrieksinstellingen? Eerst backup maken van belangrijke gegevens.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 2, 2020

Als ik een app wil openen dan sluit ie vanzelf en geeft ie een melding dat die app is gesloten.Ook bij apps die er al standaard opzitten zoals Google maps of m'n e mail programma.Het enige dat helpt is de batterij uithalen en weer aanzetten.Het gaat om een Doro 8035. Dus sowieso een simpel toestel. Ik gebruik heb weinig


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @vanityxxx, welkom! Het klopt helemaal wat Nick zegt: de garantie heb je nu gewoon bij ons. Ben je bij een KPN winkel langs geweest? Dan moet je wel een kopie aankoopbewijs (vaak zit dat bij het contract) meenemen. Maak inderdaad eerst een back up van je gegevens. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?