Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een vervangende Iphone 12 gekregen i.v.m. het 'geen verbinding Iphone 11 issues’.

Maar heb ik nu garantie op deze telefoon?

Er zat geen bon / garantie bewijs bij.

 

Dus mocht er iets stuk gaan aan deze nieuwe telefoon, kan ik dan ergens garantie declareren?

Ik vermoed dat de garantie van de iPhone 11 op dit toestel gewoon van toepassing is. Zo werkt het volgens mij meestal als een toestel omgeruild word binnen de garantie periode. 


Het probleem is alleen dat mijn telefoon niet gekocht was bij KPN maar bij de mediamarkt. 

Tevens is het natuurlijk gek dat je een nieuwe telefoon krijgt en daar dan bijv. maar een 1 jaar of minder garantie op krijgt. 

 

Dus ik hoor graag van KPN hoe het zit. 


Tevens is het natuurlijk gek dat je een nieuwe telefoon krijgt en daar dan bijv. maar een 1 jaar of minder garantie op krijgt. 

Dat is onder normale omstandigheden niet gek. Als je tijdens de garantieperiode een nieuw toestel krijgt gaat er niet een nieuwe garantieperiode van 2 jaar opnieuw in. 


Tevens is het natuurlijk gek dat je een nieuwe telefoon krijgt en daar dan bijv. maar een 1 jaar of minder garantie op krijgt. 

Dat is onder normale omstandigheden niet gek. Als je tijdens de garantieperiode een nieuw toestel krijgt gaat er niet een nieuwe garantieperiode van 2 jaar opnieuw in. 

 

Snap ik, alleen mijn telefoon was dus niet gekocht/geleverd bij KPN.

Dus mocht er wat zijn, dan kan ik moeilijk bij de Mediamarkt aankomen met de Iphone 11 bon en dan garantie claimen voor een Iphone 12.

 


Beste @Stimpy, je krijgt inderdaad geen bon van ons!


Beste @Stimpy, je krijgt inderdaad geen bon van ons!

Maar klopt mijn conclusie dan ook dat jullie geen garantie leveren op de Iphone 12?

 


Beste @Stimpy, je krijgt inderdaad geen bon van ons!

Maar klopt mijn conclusie dan ook dat jullie geen garantie leveren op de Iphone 12?

 

Zie instellingen en dan algemeen, je hebt een jaar garantie via Apple. Je kunt zo een Apple Store inlopen en geholpen worden.