Skip to main content

Ik heb sinds eind oktober een nieuw toestel, met dus ook nieuwe oplader en oortjes etc. 

Alleen zijn nu sinds een week mijn oortjes al stuk (bij de rechterkant komt bijna geen geluid meer uit)t. In dus nog geen 4 maanden.…

En ik kan nergens kpn bereiken behalve via dit forum. 

Maar valt dit onder de garantie?

Want het lijkt me sterk dat ik een flink bedrag neer leg voor een nieuwe telefoon en er dan van die flut oortjes bij krijg die binnen paar maanden kapot zijn.

 

Hoi @mlvanAalstVos en welkom op het forum! Geen pretje als je oortjes al zo snel sneuvelen, dus logisch dat je dit opgelost wilt hebben. Ook op accessoires (Een meegeleverde accessoire mobiel is een accessoire die in de verpakking van een mobiel artikel meegeleverd wordt een batterij, een (USB)lader, een headset ect.). Je kunt hiervoor langs bij de KPN Winkel op afspraak! Zij kunnen dit dan verder met je onderzoeken. 


Ten eerste bedankt voor je reactie! :grin:

Maar is er toevallig geen andere oplossing? Want er zit bij mij in de buurt geen KPN winkel en om nu in de (corona) tijd te gaan reizen met het een OV, alleen voor garantie te krijgen voor nieuwe oortjes vind ik ook weer zo iets :sweat_smile:

 

Ik kijk uit naar jullie antwoord! :grinning:


Hallo @mlvanAalstVos ,

Vlakbij Rosmalen is de ruime KPN XL winkel van Den Bosch. 
 

Ik zou daar dan langs gaan. Kun je desnoods ook per fiets bereiken. Neem je aankoopbewijs en legimitatie mee.  

Vergeet niet eerst een afspraak te maken. (Klik op de groene letters (hier) hieronder)

 

Openstelling winkels 

Vanaf 15 december t/m 9 februari is een beperkt aantal winkels geopend op afspraak. De KPN winkels zijn open voor dringende aanvragen waaronder reparaties en het verlenen van service. In alle winkels volgen we de richtlijnen van het RIVM. Het is óók mogelijk om digitaal een winkelmedewerker te spreken. Maak hier een afspraak om te videobellen.