Skip to main content

Mijjn toestel ligt bij kpn ivm reperatie. Ingeleverd bij kpn winkel. Krijg ik bericht dat ik een garantiebewijs had moeten aanleveren. Is niet gemeld in de winkel.

Kunnen jullie deze leveren?

Hallo @Iphone2020se de factuur van je telefoon is tevens je garantiebewijs, die zul je vast ergens hebben, denk ik.

 


Hallo @Iphone2020se, welkom.

Niet handig dat niet genoemd is dat je een garantiebewijs nodig hebt. Jouw garantiebewijs is de aankoopbon van jouw toestel. Deze heb je samen met jouw contract per e-mail toegestuurd gekregen. Kijk dus eerst even in jouw mailbox of je de e-mail kunt vinden.

Kun je deze niet meer vinden? Dan kijk ik graag of ik een kopie van jouw aankoopbon toe kan sturen. Ik heb dan wel wat gegevens van je nodig.

Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.