Skip to main content

Dag en goedemiddag,

 

Mijn abo all bijna 2 jaar, elke maand 20gb (welke ik dan weer deel met echtgenote, dat wel 😊).

Op 1 Jan 2021 hadden we elk 5gb; die was paar dagen geldig, stond er....… Vreemd... 

Zonet gekeken, 4 jan, heb ik voor deze maand 40gb....…!!!!!!!!!! 

Ik klaag niet... 😊... maar is er wat veranderd per 1 januari 2021????

Ik heb niets gewijzigd bij mijn weten en zo wel, ik ben onschuldig.... 🙄

Alvast bedankt voor het eventuele antwoord..... 

Bart

Dag, 

Nog weinig reactie.... Is er ook geen moderator van kpn die enig idee heeft?????

Met vriendelijke groet, 

Bart


Hi @abcbouma, ik kijk graag even voor je na hoe het precies zit met je bundel!

Je mag het mobiele nummer waar het om gaat in het opmerkingenveld van je profiel noteren, zodat ik met je mee kan kijken :slight_smile:


Done 😊


Bedankt @abcbouma!

De 5Gb bundel die begin januari nog een paar dagen actief was, betrof een december cadeau, jullie hebben die rond 4 december ontvangen en deze bundel was vanaf dat moment 1 maand actief.

Ik zie verder dat er op 5-11 een koppeling is gemaakt tussen jullie abonnement  voor thuis, en de mobiele nummers. Daardoor ontvang je sinds die datum als extra voordeel gratis een verdubbeling van je bundel. Dat je nu 40Gb hebt, klopt dus helemaal :blush: Dit was echter vorige maand ook al zo en dus niet per 1 januari  :wink:

 


Hé dag en goedemorgen Maja,

Bedankt voor je antwoord!

Begin december inderdaad bericht gehad dat er 5gb zou worden toegevoegd aan mijn data. Af en toe in december eens gekeken, maar was er niet bij…… De hele maand december gewoon mijn 20gb gehad (en niet 40gb…..)

Op 2 januari gekeken en toen had ik nog ‘slechts’ 5gb staan en die was geldig tot 4 januari (mijn ‘normale’ 20gb was toen niet zichtbaar, alleen maar dat ik 5gb had).

Op 5 januari staat er de 40gb.

Ik ben tevreden hoor, maar in december niet de 40gb gehad.

Maakt ook niet echt uit, want krijg ze toch niet op 🙂 en ‘moet’ in maart a.s. weer verlengen. Eens kijken wat een handig abo is bij kpn.

Daaropvolgend wel meteen een andere vraag: als ik in maart een abo kies van 15gb, wordt dat dan ook automatisch weer verdubbeld??? :-)

Hé, bedankt voor het uitzoeken en antwoorden!!!!

Met vriendelijke groet,

Bart


Begin december inderdaad bericht gehad dat er 5gb zou worden toegevoegd aan mijn data. Af en toe in december eens gekeken, maar was er niet bij……

Dat kan kloppen, de 5Gb is in eerste instantie als extra bundel toegevoegd waardoor hij niet direct zichtbaar was, pas als je naar je extra bundels doorklikte in MijnKPN. Veel mensen vonden dat verwarrend, wat ik goed begrijp!

De hele maand december gewoon mijn 20gb gehad (en niet 40gb…..)

Hmm, kan zijn dat de aanvraag voor de koppeling net te laat verwerkt is om nog meegenomen te worden in december, gelukkig is dit nu (met enige vertraging) alsnog geregeld!

Maakt ook niet echt uit, want krijg ze toch niet op 🙂 en ‘moet’ in maart a.s. weer verlengen. Eens kijken wat een handig abo is bij kpn.

Daaropvolgend wel meteen een andere vraag: als ik in maart een abo kies van 15gb, wordt dat dan ook automatisch weer verdubbeld??? :-)

Verlengen is absoluut geen ‘moetje’, als je huidige abonnement goed bevalt kan je hem gewoon door laten lopen met dezelfde voorwaarden :blush: Hoe de abonnementen zijn opgebouwd in maart, dat durf ik nu nog niet te zeggen. Ik vermoed dat onze huidige mobiele abonnementen nog exact hetzelfde zullen zijn over een maand of 2, maar de kans is ook aanwezig dat er in tussentijd iets wijzigt en als dat het geval is, wordt dit altijd pas gecommuniceerd op het moment dat zo'n wijziging ingaat. We worden hier op voorhand dus niet over op de hoogte gesteld. Ik wil je dan ook aanraden om als je kunt verlengen, een kijkje te nemen op onze site om te zien of 1 van onze ‘Hussel’ abonnementen beter bij je past dan je huidige abonnement. De abonnementen zijn nu anders opgebouwd, en er zal na verlenging geen sprake meer zijn van een verdubbeling, even iets om rekening mee te houden bij het maken van een keuze!

 


Dag, 

Bedankt voor je uitgebreide antwoord!!!!

 

Als ik niet verleng en ik laat het doorlopen tegen dezelfde voorwaarden, dan vervalt de korting en ben ik voor mijn abo € 47 per maand kwijt ipv de nu geldende € 28,20.

Dat scheelt me toch net iets teveel..... 😊😐😊

Met vriendelijke groet, 

Bart 


Onder dezelfde voorwaarde houdt in dat kortingen ook actief blijven, zo lang jij niet verlengt, blijft je abonnement dus exact hetzelfde, óók de korting :blush:


Dag Maja, 

Bedankt!! Heb ik nooit geweten.…

 

Je begrijpt dat ik deze 'mail' wisseling erg goed bewaar, want volgens mij was dit in het verleden niet zo.…

 

Met vriendelijke groet 

Bart 


Met de huidige abonnementen gelukkig wel :slight_smile:

Als je op 1 van je facturen kijkt, zie je daar de regel staan ‘korting zo lang je abonnement loopt’. Daarmee wordt niet alleen de contractperiode van 24 maanden bedoeld, de korting zal doorlopen totdat je voor een ander abonnement kiest. Zolang je alles laat zoals het is, blijft de korting dus bestaan :blush:


Dag Maja, 

Bedankt voor de update. 

Helemaal goed. Dan laat ik mijn abo doorlopen..…

Onbeperkt bellen en 40 gb per maand voor € 23,20 (incl. korting) kan ik prima mee leven.…

Kreeg de 20gb al niet op.......…

 

Thanks en fijne avond!!!!!

Met vriendelijke groet, 

Bart


Is ook absoluut gene verkeerd abonnement, dus ik geef je groot gelijk dat je het lekker zo gaat laten!

Graag gedaan en jullie ook een fijne avond :blush:


Dag en goedemorgen, 

Een nieuwe maand, nieuwe kansen. 

Ik kijk vanmorgen op de nieuwe maand weer in mijn abo om MB's te delen, staat er........ 20.000 mb ipv de 40.000 mb.

Hoe kan dat nu weer? 

Weet kpn wat ie doet? Vorige maand werd mij nog verteld dat ik vanwege ook thuisabo enz 40 gb heb...… Er is niets veranderd bij mij, en nu weet 20gb...???

Kunt u me uitleggen waarom dat nu weer is gewijzigd?

Met vriendelijke groet, 

Bart


Mijn oprechte excuus @abcbouma, ik zie nu dat ik eerder een denkfout heb gemaakt :grimacing: We hebben door de jaren heen zo veel verschillende bundels gehad dat ik de wat oudere bundels (zoals die van jouw 2017 abonnement) blijkbaar niet meer helemaal helder heb :slight_frown: Jouw abonnement heeft standaard 10Gb en dat wordt nu verdubbeld naar 20Gb. Zoals je het in december had, klopte het dus wel. Bij nader inzien vraag ik me dus heel erg af waar de 40Gb van januari vandaan is gekomen :thinking:

Het klopt nu dus wel, met de 20Gb in je bundel. Sorry voor de verwarring!


Hoi Maja,
Tsja, waar die 40gb vandaan zijn gekomen, in ieder geval zijn ze nu “ins blauen hinein……” :joy:
Ach, er zijn erger dingen in het leven…….. 20gb kan ik ook mee leven :grinning:.

In maart maar eens kijken of ik een verlenging wil of dat ik het zo laat staan. Krijg nu de 20gb ook al niet op
:wink:

Hé, bedankt voor je snelle en eerlijke antwoord; houd ik wel van!!!!! :thumbsup:

Groetjes,
Bart


Dag Maja, 

In het verlengde hiervan toch nog een vraag.

Ik heb even bij verlengingen gekeken omdat ik per maart dus mijn abo kán verlengen. 

Daarbij zie ik de volgende optie:

- 15gb data en onbeperkt bellen: € 22,50 bij abonnement van 2 jaar. 

De volgende vraag dient zich dan aan:

- wordt de 15gb data in Gb dan ook nog verdubbeld naar 30 Gb omdat ik telfort/kpn internet thuis heb???

Alvast bedankt voor het antwoord,

Met groet, 

Bart


Tsja, waar die 40gb vandaan zijn gekomen, in ieder geval zijn ze nu “ins blauen hinein……” :joy:

Het zal denk ik altijd een mysterie blijven :sweat_smile:

- 15gb data en onbeperkt bellen: € 22,50 bij abonnement van 2 jaar. 

De volgende vraag dient zich dan aan:

- wordt de 15gb data in Gb dan ook nog verdubbeld naar 30 Gb omdat ik telfort/kpn internet thuis heb???

Dat niet, bij de Hussel abonnementen zijn de bundels standaard hoger dan bij de ‘oude’ Compleet abonnementen, maar worden ze niet meer verdubbeld. Als ik jouw verbruik van het afgelopen jaar bekijk, zou je echter wel genoeg hebben aan die 15Gb, ook nadat je gedeeld hebt met de vrouw blijft er dan voldoende over voor jouzelf :blush:

 


Hé Maja, 

Dank je wel voor je antwoord. Duidelijk zo. 

Het verschil is 70  cent per maand. Maar even kijken of ik het daarvoor wil/ga omzetten.

Thanks!!!!

Met vriendelijke groet 

Bart


Dat is toch weer bijna een tientje per jaar @abcbouma :wink:


Jahaa, € 8,40 om precies te zijn..…

Maar daar krijg ik dan wel 5gb per maand extra voor (is 60gb per jaar) en sinds kort netflix en dat is in de vakantie dan wel weer gemakkelijk wat dat betreft...... 

Bovendien scheelt het rompslomp met contracten printen, tekenen, scannen, versturen, id-document scannen en versturen..…

Bovendien is het nu dagelijks /maandelijks opzegbaar. 

Ik laat het zo maar, of je moet nog een offer hebben what I can't refuse.... 😊

Met vriendelijke groet,

Bart 


Als ik jou was, zou ik het eerst lekker zo laten, elk jaar introduceren we nieuwe abonnementen en de kans is aanwezig dat daar iets gunstigers bij gaat zitten. Het verschil in prijs is nu erg klein en je krijgt er minder voor terug :slight_smile: