Skip to main content

sinds maart probeer ik een geannuleerd abonnement van mijn naam af tekrijgen maar krijg het niet voor elkaar naar tal van telefoontjes naar de klantenservice en vandaag een aanmaning gekregen hiervoor snap niet waarom dat bevestigen per mail van annulering en zelf een opzegging per mail is gestuurd naar mij tevens blijven ze maar zeggen dat ik de mobiele telefoon terug moet sturen die ik notabene gekocht heb en daarna weer retour gedaan heb in de kpnwinkel kunnen jullie me helpen 

Hoi Kwamyn, welkom op het forum! Ik begrijp uit je bericht dat je een abonnement geannuleerd hebt, het toestel in de winkel hebt ingeleverd, maar nu aanmaningen krijgt over het toestel. Dat is vervelend. Ik zie dat je al wat gegevens in je forumprofiel hebt gezet. Wil je deze, voor verificatie, verder aanvullen met je postcode en huisnummer. Heb je vanuit de winkel (welke winkel was het?) ook een bewijs gekregen dat je het toestel hebt ingeleverd?


Je hebt niet weer gereageerd, Kwamyn. Ik ga er dan vanuit dat je dit via andere weg hebt op te helderen. Mocht je toch nog hulp nodig hebben, laat het weten.


Sorry heb niet gezien dat je geantwoord hebt

Vanmiddag ,als het goed is wordt ik gebeld om het op te lossen 

Inmiddels weer een rekening gekregen per post 

KPN Winkel in Deventer en ik heb een retour bon voor de telefoon 

En meerdere mailtjes dat het abonnement geannuleerd en opgezegd is(zucht)

Hopelijk is het straks eindelijk opgelost anders meld ik me weer 

Groetjes 

Â