Skip to main content

Ik heb op 6-11-2020 een bestelling geplaatst die door een medewerker is geannuleerd. Ik heb toen via de site 312 euro betaald. Ik zou dit geld volgens de eerste medewerker binnen 5 werkdagen terug krijgen. Vervolgens spreek ik iemand anders van kpn en die geeft aan 2 weken. Daarna krijg ik weer nieuwe informatie van een andere medewerker van kpn die geeft aan tussen de 2 en 4 weken. En dan krijg ik weer iets nieuws te horen het kan namelijk tot 6 weken duren.. en dan krijg ik aan de telefoon vweer te horen het kan verrekend worden met de eerst volgende factuur. Ik moet heel eerlijk zijn dat ik dit echt niet fijn vind en ook echt graag mijn geld nu terug verwacht, het duurt allemaal veelste lang en niemand die iets voor je kan betekenen en telkens maar verkeerde informatie krijg.. heel erg jammer dit. Teleurgesteld.

ik zou het fijn vinden als er iemand is dit nu zo snel mogelijk voor mij kan oplossen en contact met mij opneemt inplaats van dat ik de gene ben die zovaak contact moet opnemen en hier achteraan moet gaan.

Hoi @Sanaa, welkom!  Jammer dat het zo onduidelijk gaat. In de basis is het zo dat je, nadat een annulering verwerkt is, het geld binnen een 5 werkdagen wel terug hebt. Maar het kan soms ook een paar dagen duren voor de annulering verwerkt is, waardoor de totale periode langer kan zijn. Natuurlijk hoor je gewoon je geld zo snel mogelijk terug te krijgen. Ik kijk dit dan ook graag opnieuw na. Als het nog niet goed loopt kan ik aanvullende actie ondernemen. Wil je hiervoor je forumprofiel invullen en reageren als je dat gedaan hebt?


Hoi, ik heb dit aangevuld. Graag zou ik willen dat je het voor me nakijkt!


Dank je, @Sanaa! Ik zie dat mijn collega vandaag genoteerd heeft dat het geld met de komende factuur terugbetaald wordt. Ik snap niet direct de verwijzing naar de factuur, immers de order is geannuleerd, dus daar is geen facturatie van geweest. Ik ga ervan uit dat dit een miscommunicatie is en dat hij bedoelt dat het rond de datum van je normale facturatie (de 5e ) weer op je rekening staat. Dit controleer ik voor de zekerheid nog even of dit echt het geval is.


Dank je, @Sanaa! Ik zie dat mijn collega vandaag genoteerd heeft dat het geld met de komende factuur terugbetaald wordt. Ik snap niet direct de verwijzing naar de factuur, immers de order is geannuleerd, dus daar is geen facturatie van geweest. Ik ga ervan uit dat dit een miscommunicatie is en dat hij bedoelt dat het rond de datum van je normale facturatie (de 5e ) weer op je rekening staat. Dit controleer ik voor de zekerheid nog even of dit echt het geval is.

 

De verwijzing naar uitbetaling per factuur klopte inderdaad niet. Het wordt gewoon op rekening teruggestort. Als het goed is heb je het afgelopen week ook ontvangen, Sanaa, klopt dit?