Skip to main content

Vanmorgen zag ik dat er iemand gebeld had . Voordat ik het wist heb ik terug gebeld. De telefoon ging 2 x over en daarna heb ik neergelegd. Wat zijn voor mij de gevolgen ?

*admin: afgesplitst

Ik denk dat zoiets wel meevalt, @schorpioen 6  Achter onbekende nummers zitten vaak bedrijven, die je via een belcomputer proberen te bereiken. Als je terugbelt krijg je ze vaak überhaupt niet te pakken. 


Ik ben  vandaag gebeld door een 06 nummer had opgenomen met hallo en vervolgens kreeg ik te horen 

This number is not in use in your country

 

Had gelijk opgehangen 

Zal dit drama kunnen worden?


Hallo @Rowink Ik denk niet dat je je veel zorgen hoeft te maken. Je hebt niet teruggebeld of lang aan de lijn gehangen? 


Vandaag gebeld door een voor mij onbekend 06 nummer zonder nadenken heb ik terug gebeld en hoorde een niet in gebruik toon gelijk opgehangen, nu ben ik bang dat het me geld gaat kosten wat kan ik doen.


Hallo @Colle9 , in principe kost het (heel kort) bellen naar een 06-nummer niet zoveel.
Buitenlandse nummers is een ander verhaal. Maar hoe dan ook kan je hier nu niets meer aan veranderen. Houd je in het vervolg aan de regel: niet terugbellen naar onbekende nummers.


Dankjewel voor je reactie. Groetjes N