Skip to main content
Beantwoord

Geblokkeerd door achterstand, wanneer wordt mijn abonnement weer actief?

• March 22, 2021
  • 1 reactie
  • 143 keer bekeken

Ik ben van harte welkom. Ik heb een vraag over mijn mobiel abonnement. Ik heb alle betalingsachterstanden betaald wanneer mijn telefoon wordt ontgrendeld.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Brzezinski, welkom! Hoe heb je de betalingen gedaan? Is dat via iDeal of via een handmatige overschrijving? Via iDeal moet het binnen 2 uur weer actief zijn. Via handmatige betaling kan het een paar werkdagen duren. Mocht je vragen hebben, kan je het beste met je mobiele telefoon naar 1200 bellen. Dat kan ook als je geblokkeerd bent. Mijn collega's kunnen je verder helpen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 23, 2021

Hallo @Brzezinski, welkom! Hoe heb je de betalingen gedaan? Is dat via iDeal of via een handmatige overschrijving? Via iDeal moet het binnen 2 uur weer actief zijn. Via handmatige betaling kan het een paar werkdagen duren. Mocht je vragen hebben, kan je het beste met je mobiele telefoon naar 1200 bellen. Dat kan ook als je geblokkeerd bent. Mijn collega's kunnen je verder helpen!Â