Skip to main content

Hallo , mijn contract is zojuist helaas beëindigd . Ik kon geen contact met jullie opnemen aangezien ik geblokkeerd was . Ik kan alle openstaande rekeningen vanaf maandag 28 maart betalen . Is er hoe dan ook nog een mogelijkheid dat ik opnieuw aangesloten kan worden?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @1998x 
Als je een telefoon van de KPN hebt kun je -altijd- met het nummer 1200 de KPN bellen, ook al ben je geblokkeerd.

Ook raad ik je aan om vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hallo , mijn contract is zojuist helaas beëindigd . Ik kon geen contact met jullie opnemen aangezien ik geblokkeerd was . Ik kan alle openstaande rekeningen vanaf maandag 28 maart betalen . Is er hoe dan ook nog een mogelijkheid dat ik opnieuw aangesloten kan worden?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Als jouw abonnement vanwege achterstanden inmiddels is stopgezet, kan dit niet meer geactiveerd worden. Je zult dan een geheel nieuw abonnement moeten nemen. Voorwaarde hiervoor is wel dat alle achterstanden voldaan worden.