Skip to main content

Ik ben in het buitenland..maar bellen naar het buitenland is geblokkeerd  zodat ik zelfs niet naar nederlandse nummers kan bellen..wat moet ik nu doen?

Hoi @Moberg, welkom op het forum van KPN!

Wat onhandig dat je niet kunt bellen vanuit het buitenland naar Nederlandse nummers. Ik begrijp dat je dit gauw opgelost wilt hebben. Je bent het snelste geholpen door een chat te starten via onze website: Contact met de klantenservice. Klik op de tegel ‘Mobiel’ en vervolgens op de onderste optie ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’. Als je daar naar beneden scrolt, dan vindt je de optie om een chat te starten met één van mijn collega's.

Vanaf hier kan ik ook met je meekijken, dat kan echter wel wat langer duren. Zou je daarvoor de volgende gegevens in je forumprofiel (privé) willen invullen: postcode, huisnummer, het betreffende 06-nummer, de naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij ‘Persoonlijke informatie’) de laatste 3 cijfers van je IBAN?

Zodra je hier een seintje geeft nadat je jouw profiel hebt ingevuld, kijken we met je mee!


Ik zie daar alleen de optie via deze forum te doen...geen chat


Hoi @Moberg, bedankt voor je gegevens. Ik zie dat gesprekken naar buitenlandse nummers sinds vrijdag geblokkeerd worden maar kan deze blokkade niet voor je aanpassen. 
Hiervoor moet je echt bij onze collega's op de chat (of telefonisch via 0031612001200) zijn.
Als je op www.kpn.com/service iets verder naar beneden scrollt kun je de chat knop vinden. (zie afbeelding)