Skip to main content

Hallo, ik heb gisteren een sms met een iDeal link ontvangen dat ik moest betalen anders zou ik geblokkeerd worden, ik heb die link gebruikt om te betalen maar ik werd  wakker en was alsnog geblokkeerd hoe zit dit? Kan trouwens ook nergens een nummer vinden om jullie rechtstreeks te bellen zou een stuk makkelijker zijn vind ik. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Bila! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Kan het zijn dat de blokkering en betaling elkaar nét misgelopen hebben? In dat geval zou je inmiddels eigenlijk al weer aangesloten moeten zijn!
Als je wilt kijk ik natuurlijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Je kunt ons ook altijd bellen op 0800-0402


Hé Thomas,  ik had om 12:30 gebeld en het had inderdaad elkaar net misgelopen er werd mij toen verteld dat de opheffing van de blokkade in gang was gezet maar inmiddels is het al 20:30 en ik ben nog steeds geblokkeerd. Kan dit opgelost worden? 


Hij moet het nu weer doen!


Hallo, ik heb vorige week sms met een iDeal link ontvangen dat ik moest betalen anders zou ik geblokkeerd worden, ik heb die link gebruikt om te betalen maar ik werd  wakker en was alsnog geblokkeerd hoe zit dit?